پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه رینگ مخازن آب دوگنبدان تشکیل شد

تکمیل این خط انتقال مخازن آب دوگنبدان بیش از یک میلیارد تومان اعتبار لازم دارد و  در  این راستا جلساتی با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد و رایزنی‌های لازم صورت گرفت و در همین راستا امروز جلسه ای دیگر با حضور مسئولان و فرماندار گچساران برگزار شد. رینگ مخازن دوگنبدان به طول ۱۱

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9422
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷

کرونا :

جلسه رینگ مخازن آب دوگنبدان تشکیل شد

تکمیل این خط انتقال مخازن آب دوگنبدان بیش از یک میلیارد تومان اعتبار لازم دارد و  در  این راستا جلساتی با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد و رایزنی‌های لازم صورت گرفت و در همین راستا امروز جلسه ای دیگر با حضور مسئولان و فرماندار گچساران برگزار شد.

رینگ مخازن دوگنبدان به طول ۱۱ کیلومتر جهت استفاده کامل از ۴۰۰ لیتر بر ثانیه آب مورد نیاز شهر دوگنبدان از سد کوثر باید اجرا شود تا توزیع آب بین مخازن ذخیره آب این شهر به صورت استاندارد انجام گیرد .

مقداری از اراضی در حریم اجرای طرح مختص به منابع طبیعی و مقداری از آن زمین‎های کشاورزی مردم بوده که شرکت نفت گچساران باید در برآورد هزینه‌های طرح همکاری و مشارکت لازم را انجام دهد.

با احداث این طرح، آب آشامیدنی شهر ۱۱۰هزار نفری دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران تامین خواهد شد. در صورت همکاری ادارات مربوطه این طرح در اوایل سال ۹۴ به بهره برداری خواهد رسید.

DSC06140 DSC06151 DSC06153 DSC06154

 

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi