شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز هفته پژوهش، فرصتی برای تمام افراد به‌ویژه جویندگان علم و دانش است

اولین جلسه هماهنگی، برنامه ریزی و تبیین برنامه های برگزاری هفته پژوهش و فناوری شهرستان گچساران  به ریاست فرماندار گچساران  و با حضور روسای دانشگاه های شهرستان و ادارات ذیربط در محل سالن جلسات  فرمانداری برگزار گردید. رحیمی فرماندار گچساران  در این جلسه ضمن تبریک هفته پژوهش به تمام پژوهشگران و محققان عرصه علم و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9420
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲

کرونا :

آغاز هفته پژوهش، فرصتی برای تمام افراد به‌ویژه جویندگان علم و دانش است

اولین جلسه هماهنگی، برنامه ریزی و تبیین برنامه های برگزاری هفته پژوهش و فناوری شهرستان گچساران  به ریاست فرماندار گچساران  و با حضور روسای دانشگاه های شهرستان و ادارات ذیربط در محل سالن جلسات  فرمانداری برگزار گردید.

رحیمی فرماندار گچساران  در این جلسه ضمن تبریک هفته پژوهش به تمام پژوهشگران و محققان عرصه علم و دانش اظهار داشت: آغاز هفته پژوهش، فرصتی برای تمام افراد به‌ویژه جویندگان علم و دانش است تا در کنار هم از تجربیات یکدیگر به خوبی استفاده کرده و به تبادل فن‌آوری‌ها و آخرین دستاوردهای عرصه کاری خود بپردازند.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار ، هدف از برگزاری این جلسه را برنامه ریزی و تبیین اقدامات در جهت مطالعه، بررسی و برنامه ریزی  هفته پژوهش در سطح شهرستان عنوان کرد.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری شهرستان  افزود: با توجه به اینکه نیمه دوم آذرماه به نام هفته پژوهش و فناوری است، بحث پژوهش و فناوری اطلاعات یک بحث علمی است و ما وظیفه داریم همه افراد جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان  را با این موضوع آشنا کنیم.

رحیمی با بیان این مطلب که اقدامات پژوهشی کاربردی می تواند در اتخاذ تصمیمات مدیران موثر باشد اظهارداشت : پژوهش صرفا این نیست که در آزمایشگاه باشد بلکه مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی، کشاورزی مانند افزایش ناهنجاریهای اجتماعی و …  می تواند موضوع پژوهش قرار گیرد.

در ادامه اعضای جلسه به بیان نظرات و دیدگاه ها در خصوص فعال سازی پژوهش و گسترش زمینه تحقیق در سطح شهرستان، دانشگاه ها و ادارات پرداختند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi