پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در فرمانداری برگزار گردید

 فرمانداری جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در فرمانداری برگزار گردید. فرماندار گچساران  در این جلسه گفت : قاچاق کالا و ارز  در شهرستان گچساران با توجه به موقعیت شهرستان  و نزدیکی با بنادر دیلم و گناوه  از نظر کشفیات قاچاق کالا و ارز از دیگر شهرستانها

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9318
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷

کرونا :

جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در فرمانداری برگزار گردید

 فرمانداری جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار گچساران  در این جلسه گفت : قاچاق کالا و ارز  در شهرستان گچساران با توجه به موقعیت شهرستان  و نزدیکی با بنادر دیلم و گناوه  از نظر کشفیات قاچاق کالا و ارز از دیگر شهرستانها از اهمیت بالاتری برخوردار می باشد.

رحیمی با بیان این مطلب که خود شهرستان ما از نظر جرائم  نسبت به سایر شهرستانهای استان  در رده پایین تری قرار دارد تاکید کرد: باید اطلاعات عمومی مردم را در رابطه با لطمات و صدمات استفاده ازکالای  قاچاق بالا ببریم با  هدف گذاری در زمینه های مختلف اعم ازفرهنگی و اجتماعی و اقتصادی کارها نتیجه بخش باشد.

وی با تاکید بر افزایش تعامل بین دستگاهی در برخورد باپدیده شوم قاچاق کالا ، اظهار داشت : با همکاری و تعامل مثبت میان دستگاه های متولی و همچنین برنامه ریزی مناسب می توان شاهد اقدامات موثر و قابل توجهی در این زمینه بود.

فرماندار گچساران  با اشاره به پیامدهای اجتماعی ، اقتصادی ، امنیتی و فرهنگی قاچاق کالا ، افزود : قاچاق کالا درحوزه اقتصادی می تواند در کوتاه مدت باعث پایین آمدن میزان اشتغال ، بالا آمدن نسبت قیمت تولید و کالا و ایجاد در آمد نامشروع شود.

رحیمی با تاکید بر  بر لزوم تشدید کنترل ورودی و گلوگاه های شهرستان درخصوص قاچاق کالا افزود: تشویق مشارکت عمومی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در مورد شناساندن خطرات کالای قاچاق در جامعه از سوی دستگاه های متولی امری ضروری می باشد.

وی با اشاره قاچاق سوخت با توجه به فصل سرما و بارندگی از مسئولین خواستند تا نسبت به این موضوع نیز اقدامات لازم را انجام دهند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi