شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

یادواره شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان برگزار شد

شامگاه یکشنبه و با حضور فرماندار، سید ناصر حسینی‌پور نویسنده کتاب « پایی که جا ماند » و جمعی از مسئولان شهرستان، بیستمین یادواره شهدا ی دانشجو گچساران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان برگزار شد. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران در این مراسم، اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا امری بسیار خوبی بوده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9312
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹

کرونا :

یادواره شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان برگزار شد

شامگاه یکشنبه و با حضور فرماندار، سید ناصر حسینی‌پور نویسنده کتاب « پایی که جا ماند » و جمعی از مسئولان شهرستان، بیستمین یادواره شهدا ی دانشجو گچساران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران در این مراسم، اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا امری بسیار خوبی بوده و یاد و خاطره شهدا همیشه باید زنده نگه داشته شود.

اسدالله ملک زاده با اشاره به اینکه ۱۳ شهید دانشجو در گچساران وجود دارد، افزود: از این تعداد ۲ شهید مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران بوده و مابقی در سایر دانشگاه‌های کشور تحصیل کردند که برخی از آن‌ها دانشجوی دانشگاه‌های مطرح کشور بودند.

وی با تأکید براینکه همه ما مدیون شهدا هستیم و عزت و اقتدار ما از فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا به دست آمده است، گفت: فداکاری‌های شهدا ما را به سربلندی و عزت هر چه بیشتر در دنیا رساند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با بیان اینکه همه ما باید راه شهدا را ادامه دهیم، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه به بهترین شکل ترویج و نهادینه شود.

ملک زاده گفت: افتخار می‌کنیم که دانشگاه آزاد اسلامی گچساران مزین به سه شهید گمنام است.

بنابراین گزارش در این مراسم از خانواده‌های ۱۳ شهید دانشجو در شهرستان گچساران تجلیل و تقدیر شد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi