یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خانواده‌ نهادی مهم و اساسی بوده و ضروری است که تقویت شود

امیرحسین نوروزی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی این شهرستان که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: به اعتقاد من موازی کاری در مسائل فرهنگی و اجتماعی یکی از بزرگ‌ترین معضل‌ها بوده است. وی با بیان اینکه عدم پرداختن به مسائل آموزشی و پژوهشی سبب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9151
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶

امیرحسین نوروزی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی این شهرستان که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: به اعتقاد من موازی کاری در مسائل فرهنگی و اجتماعی یکی از بزرگ‌ترین معضل‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه عدم پرداختن به مسائل آموزشی و پژوهشی سبب افزایش جرم در محلات مختلف شهرستان می‌شود، افزود: برای برطرف کردن مشکلات اجتماعی در گچساران، به اعتقاد من باید ابتدا معضلات را شناسایی کنیم.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با تأکید بر اینکه مسائل فرهنگی و اجتماعی دغدغه‌های همه مسئولان به ویژه دستگاه‌های فرهنگی باید باشد، گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر برای برطرف شدن مشکلات اجتماعی در سطح شهرستان می‌توانند نقش کلیدی ایفا کنند.

نوروزی راه‌اندازی کارگروه تخصصی آسیب‌های اجتماعی در گچساران را امری بسیار مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرستان تلاش بیشتری داشته باشند.

وی تقویت نظام خانواده را عاملی بسیار مهم برای پیشگیری از انواع آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان دانست و گفت: خانواده‌ نهادی مهم و اساسی بوده و ضروری است که تقویت شود.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران خواستار راه‌اندازی فرهنگ‌سرا در محلات مختلف به ویژه محلات آسیب‌زا در این شهرستان شد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi