سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایستگاه مطالعه پیک مهر در گچساران افتتاح شد

ظهر امروز ایستگاه مطالعه آموزش و پرورش با عنوان پیک مهر با حضور فرماندار وجمعی از مسئولان گچسارانی  افتتاح شد. عبدالرحیم رحیمی با اشاره به تاثیرات اجرای طرح ایستگاه‌های مطالعه نسبت به دسترسی بهتر مردم به کتاب، اظهار کرد: اجرای مستمر و همیشگی این طرح‌ها در مکان‌های مختلف و اماکن عمومی شهرستان عامل موثری جهت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9056
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹

کرونا :

ایستگاه مطالعه پیک مهر در گچساران افتتاح شد

ظهر امروز ایستگاه مطالعه آموزش و پرورش با عنوان پیک مهر با حضور فرماندار وجمعی از مسئولان گچسارانی  افتتاح شد.

عبدالرحیم رحیمی با اشاره به تاثیرات اجرای طرح ایستگاه‌های مطالعه نسبت به دسترسی بهتر مردم به کتاب، اظهار کرد: اجرای مستمر و همیشگی این طرح‌ها در مکان‌های مختلف و اماکن عمومی شهرستان عامل موثری جهت افزایش سرانه مطالعه در شهرستان است.

وی با بیان اینکه افزایش ایستگاه‌های مطالعه در شهرستان در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه نیز موثر است، بیان کرد: خاصیت خوب دسترسی به کتاب بی‌واسطه در این ایستگاه‌ها از دیگر عوامل تشویق مردم به دسترسی آسان به کتاب‌های مورد نظر و نزدیکی بیشتر مردم با کتاب و کتابخانه‌های عمومی است.

رحیمی طرح ایستگاه‌های مطالعه را طرحی خلاقانه دانست و گفت: اجرای این طرح در راستای استفاده مفید افراد از اوقات فراغت خود نیز موثر بوده و آگاهی و بصیرت در جامعه را افزایش می‌دهد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه علاوه‎ بر تغذیه جسم باید به تغذیه روح توجه داشت، عنوان کرد:باید با بصیرت‌بخشی و افزایش فرهنگ عمومی در جهت برقراری سلامت عمومی در جامعه تلاش کرد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi