جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضروری ترین نیاز های انسان داشتن مسکن مناسب می باشد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه از خرید مسکن مهر جهت سه نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد. امراله فروزنده گفت: یکی از ضروری ترین نیاز های انسان داشتن مسکن مناسب می باشد که در همین راستا برای مددجویانی که فاقد منزل مسکونی هستند و در شهر دهدشت بصورت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9053
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴

کرونا :

ضروری ترین نیاز های انسان داشتن مسکن مناسب می باشد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه از خرید مسکن مهر جهت سه نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

امراله فروزنده گفت: یکی از ضروری ترین نیاز های انسان داشتن مسکن مناسب می باشد که در همین راستا برای مددجویانی که فاقد منزل مسکونی هستند و در شهر دهدشت بصورت اجاره ای زندگی می نمودند بر اساس اولویت و داشتن تمامی شرایط، شناسایی و به اداره راه و شهرسازی جهت دریافت مسکن از طریق منازل مسکن مهر معرفی و همگی ثبت نام شدند.

فروزنده هزینه ثبت نام این سه خانوار را ۱۵۰میلیون ریال اعلام و اذعان داشت:برای هر خانواده مبلغ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض از طریق این نهاد واریز گردید و مابقی آن طی وام بلند مدت و بصورت اقساط در زمان تحویل ساختمان از طریق خود مددجو می بایست پرداخت شود.

وی تصریح کرد : قبلاً نیز ۵۷ نفر از مددجویان معرفی و جهت مسکن مهر ثبت نام گردیدند.

فروزنده با بیان این مطلب که خرید مسکن مهر فقط جهت مددجویان شهر دهدشت انجام خواهد گرفت، گفت : برای مددجویانی که در روستا ها و شهرهای زیر بیست هزار نفر زندگی می کنند نیز از طریق تسهیلات بنیاد مسکن وکمک های بلاعوض این نهاد، مسکن احداث گردید.

وی گفت: مددجویان روستایی فاقد مسکن نیز شناسایی و از طریق تسهیلات بنیاد مسکن جهت آنها مسکن احداث خواهد شد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi