جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جلسه شورای اداری گچساران در دانشگاه آزاد برگزار شد+تصویر

 جلسه شورای اداری گچساران در دانشگاه آزاد با حضور فرماندار و مدیران ادارات و سازمانها برگزار شد. شورای اداری امروز با صحبت های حاج آقا خواجه زاده امام جمعه موقت گچساران پیرامون آفرینش و سبک های زندگی آغاز شد و با درخواست آقای شکاری ریاست دانشگاه نفت و گاز  مبنی بر زمینهای دانشگاه که چندین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9037
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳

کرونا :

جلسه شورای اداری گچساران در دانشگاه آزاد برگزار شد+تصویر

 جلسه شورای اداری گچساران در دانشگاه آزاد با حضور فرماندار و مدیران ادارات و سازمانها برگزار شد.

شورای اداری امروز با صحبت های حاج آقا خواجه زاده امام جمعه موقت گچساران پیرامون آفرینش و سبک های زندگی آغاز شد و با درخواست آقای شکاری ریاست دانشگاه نفت و گاز  مبنی بر زمینهای دانشگاه که چندین صاحب پیدا کرده است تا مشکل آسفالت جاده دانشگاه  و روشنایی این جاده رسمیت پیدا کرد.

ریاست کمیته امداد از امکانات و عملکردهای خود گفت و  از بی پولی و نداشتن سرمایه لازم برای پوشش دادن به افراد تحت پوشش کمیته گلایه کرد و از ادارات درخواست کرد تا سرپرستی بعضی از این افراد را قبول کنند.

شهردار گچساران با اشاره به بعضی از پروژه ها گفت : این پروژه ها در برنامه ریزی ها و در پروژه های شهرداری نیست و بودجه لازم در هیچ جایی برای این پروژه ها درنظر گرفته نشده است .

و بسیاری درخواست های دیگر که توسط مدیران  و مسئولین مطرح شد ادامه دهنده شورای اداری امروز بود.

در ادامه عبد الرحیم رحیمی فرماندار گچساران گفت :

ما امسال توانستیم مقام اول استانی و مقام هشتم کشوری در بحث سرشماری کشاورزان را کسب کنیم و این کار را بنحو احسن به پایان رساندیم.

وی با اشاره به هفته بسیج اظهار کرد : هفته بسیج را به همه بسیجیان تبریک می گوییم و آگاهید که بر هیچ کس پوشیده نیست که چه افتخار آفرینی هایی توسط بسیج صورت گرفته است.

رحیمی به مسئولین و مدیران گفت : ما و شما بومی این شهرستان هستیم و نباید در مدیریتمان بگونه ای عمل کنیم که در آینده نتوانیم خود را ببخشیم و  به علت کم کاری همانند گذشتگانمان هزاران متر از مرزهای این شهرستان را از دست بدهیم.

خبرنگار : روزبه پوراحمد

عکاس : امین کائیدی

DSC05850 DSC05851 DSC05852 DSC05854 DSC05860 DSC05861 DSC05863 DSC05864 DSC05871 DSC05874 DSC05878 DSC05880

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi