پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بازی دو تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و استقلال اهواز بدون برنده پایان یافت

دو تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و استقلال اهواز عصر چهارشنبه در ورزشگاه نفت گچساران به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی صفر صفر به پایان رسید. تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران در این بازی باوجود چند بازیکن کلیدی مصدوم با ارائه یک بازی تماشاگر پسند نتوانست توپی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9013
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷

کرونا :

بازی دو تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و استقلال اهواز بدون برنده پایان یافت

دو تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و استقلال اهواز عصر چهارشنبه در ورزشگاه نفت گچساران به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی صفر صفر به پایان رسید.

تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران در این بازی باوجود چند بازیکن کلیدی مصدوم با ارائه یک بازی تماشاگر پسند نتوانست توپی را در درون دروازه تیم حریف جای دهد.

تیم فوتبال نفت گچساران که رکورد بیشترین گل زده را طی هفته های گذشته در کارنامه خود داشت در دو بازی اخیر با مشکل گل نشدن موقعیت های صددرصد خود مواجه شده است.

در بازی مقابل استقلال اهواز تیم فوتبال نفت گچساران در مقابل حملات تیم حریف توانست به خوبی از دروازه خود دفاع کند و با تکیه بر ضد حمله ها و کار هجومی در عمق خط دفاع تیم حریف نتوانست بخت را یار خود کند و به گل دست یابد.

در این دیدار برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران محمد حسین هوشیار در درون دروازه و محمد خان احمدی، حمید صفری، نبی الله باقری ها، خسروپیروزان، نبی الله اسدی، محمدرضا زینال خیری، علی رعیت ، فرشید علیزاده، ایمان جعفراوغلی و افشین دانشیان بازی کردند.

همچنین در دقیقه ۳۴ بازی نبی الله باقری ها بدلیل مصدومیت جای خود را به احسان کیانی داد و محمد خان احمدی نیزبدلیل مصدومیت در دقیقه ۷۱ جای خود به علی کریمی و امیر خدامرادی در دقیقه ۸۷ جایگزین ایمان جعفر اوغلی داد.

همچنین در این بازی فرشید علیزاده و نبی الله اسدی کارت زرد و خسروپیروزان کارت قرمز دریافت کرد.

در تیم آبی پوش استقلال اهواز نیز در این بازی هادی زرین ساعد، عماد قاسمی ، حامد بوربور، سعید چاه جدی، ساسان شیرمردی، کریم شاوردی، مسعود قنواتی، حسین بهرامی، ایمان رئیسی نسب، مصطفی نوروزی، مهدی ودادی در ترکیب حضور داشتند.

تعویض های تیم استقلال اهواز نیز در این دیدار مسعود قنواتی بدلیل مصدومیت در دقیقه ۱۳ جای خود را به علی گودرزی داد و مهدی الهانی در دقیقه ۶۶ به جای ایمان رئیسی نسب وارد زمین شد و تعویض سوم تیم استقلال اهواز نیز جایگزینی خیرالله ویسی و مهدی ودادی در دقیقه ۹۰ بازی بود.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با این تساوی با کسب ۸ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار دارد و باید در هفته هفتم در شیراز به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز برود.

حاشیه های بازی:

یکی از حاشیه هایی که در فوتبال تازگی ندارد جنگ های لفظی تماشاگران میزبان با تماشاگران تیم مهمان بود که با میانجیگری خادمی مسئول هواداران نفت و گاز گچساران خاتمه یافت.

دیگری هماهنگی جلسات شورای اداری این ماه هم در نوع خود این بازی را تحت الشعاع قرار داده بود.

حضور فرماندار گچساران و هیئت همراهش هم که روحیه بالایی به بازیکنان صنعت نفت داده بود.

جنجالهای تماشاگران استقلال اهواز و دادن فحش های رکیک یکی از کارهای زشتی بود که در روند بازی بی تاثیر نبود.

IMG_0982 IMG_0983 IMG_0985 IMG_0989 IMG_0990 IMG_0993 IMG_0994 IMG_0995 IMG_0997 IMG_1000 IMG_1002 IMG_1003 IMG_1004 IMG_1005 IMG_1009 IMG_1011 IMG_1013 IMG_1015 IMG_1018 IMG_1019 IMG_1021

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi