چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور ۲ دانش آموز دهدشتی در مجلس دانش‌آموزی کشور

مربیان تشکل‌های دانش‌آموزی مدارس شهرستان صبح امروز با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان در محل نمازخانه آموزش و پرورش دهدشت تشکیل جلسه دادند. سید لطف‌الله فروزان در این همایش اظهار کرد: در پی تلاش و کوشش همکاران در سازمان دانش‌آموزی شهرستان تا کنون ۲۱ گروه پیشتاز و فرزانه تشکیل شده که هر گروه نیز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 8996
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۷:۴۹

کرونا :

حضور ۲ دانش آموز دهدشتی در مجلس دانش‌آموزی کشور

مربیان تشکل‌های دانش‌آموزی مدارس شهرستان صبح امروز با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان در محل نمازخانه آموزش و پرورش دهدشت تشکیل جلسه دادند.

سید لطف‌الله فروزان در این همایش اظهار کرد: در پی تلاش و کوشش همکاران در سازمان دانش‌آموزی شهرستان تا کنون ۲۱ گروه پیشتاز و فرزانه تشکیل شده که هر گروه نیز شامل ۳۷ نفر است.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت با بیان اینکه ۲ عضو مجلس دانش‌آموزی کشور از میان فرزندان و دانش‌آموزان شهرستان کهگیلویه به عنوان نماینده استانی است تصریح کرد: احمد بیاره از دبیرستان علم و ادب و نسترن ایزدی از آموزشگاه شمس از میان دانش‌آموزان مناطق ۱۳ گانه استان با اکثریت آراء انتخاب و به عنوان نمایندگان استان در مجلس دانش‌آموزی کشور حضور دارند.

هم‌چنین در این گردهمایی مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اهداف و فلسفه تشکیل سازمان دانش آموزی را ارتقاء سه رویکرد معرفتی ،مهارتهای اجتماعی و هویت تشکیلاتی عنوان کرد.

علی حسن‌زاده گفت: سازمان دانش‌آموزی پس از یک دوره رکود چندین ساله در نظر دارد فعالیت‌های گروه‌های دانش‌آموزی را در قالب گروه‌های پیشتاز و فرزانه و هلال‌احمر برنامه‌ریزی و نظارت نماید و آموزش و بیان در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین از اعزام دانش‌آموزان به عتبات عالیات و حج عمره اشاره نمود و افزود: انتظار می‌رود تبلیغات مناسب در جهت ثبت نام دانش‌آموزان متقاضی به عمل آید.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi