یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳

جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج برگزار شد

جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج به ریاست عبدالرحیم رحیمی فرماندارگچساران   و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید. عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران ضمن خیرمقدم و گرامیداشت هفته بسیج  گفت : عظمت حماسه های بسیج بر هیچ کس پوشیده نیست چرا که آنها در همه صحنه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 8983
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵

کرونا :

جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج برگزار شد

جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج به ریاست عبدالرحیم رحیمی فرماندارگچساران   و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید.
عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران ضمن خیرمقدم و گرامیداشت هفته بسیج  گفت : عظمت حماسه های بسیج بر هیچ کس پوشیده نیست چرا که آنها در همه صحنه ها حضور فعال و چشم گیری دارند و میطلبد با گرامیداشت  هفته بسیج  رشادتهای این عزیزان ارج گذارده  شود.
رحیمی با یاداوری رشادتها و جانفشانیهای بسیجیان سلحشور در طول ۳۵ سال حیات با برکت این نهاد مقدس گفت: بسیج شجره طیبه ای است که برکات و ثمرات زیادی را برای نظام و حفظ ارزشهای انقلاب داشته است .
وی با اشاره به نقش تاثیر گذار بسیج در جریان دفاع مقدس بسیج را مدافع اصیل ارزشهای انقلابی و ارمانهای امام راحل و منویات مقام معظم رهبری دانست و گفت : هر زمان که نظام با خطری روبرو شد بسیج در صحنه حاضر بود و جانانه از نظام وارزشهای آن دفاع کرد است

ایشان ترویج فرهنگ بسیج در جامعه به ویژه نسل جوان را برای حفظ روحیه جهاد و شهادت و ایستادگی و استقامت برابر سختی ها دانست و از دستگاه های اجرایی  در جهت برگزاری باشکوه برنامه های ویژه هفته بسیج همکاری نمایند.

جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج برگزار شد 3
رحیمی در خاتمه  سخنان خود با اشاره به اینکه همه دستگاهها و نهادها باید  در جهت بسط و گسترش فرهنگ بسیجی تلاش کنند تاکید نمود، برنامه های هفته بزرگداشت بسیج شهرستان گچساران   با شکوه تر از سالهای قبل و با نظم خاصی برگزار شود.
فرماندار گچساران از مسئولین ادارات شهرستان خواستند تا دراین هفته با پوشیدن فرم  بسیجی در محل کار خود حاضر شده و با تدارک سنگر در جلوی درب ادارات فضا را برای اجرای برنامه های هفته بسیج مهیا نمایند.
در ادامه سرهنگ انصاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان   با تشکر از فرمانداری در تشکیل جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج، از برنامه ریزی مناسب جهت بزرگداشت این هفته خبر داد و افزود: شاخص ترین برنامه ها  در این هفته غبارروبی و گلباران مزار شهدا، نصب بنر و پلاکارد، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان،  همایش بزرگ بسیجیان، و………..، را از  اعم برنامه های ستاد بزرگداشت هفته بسیج شهرستان گچساران  می باشد.

برگزاری مسابقات تنیس مدارس شهرستان گچساران
دنبال کنید

سرهنگ انصاری از سخنرانی از گردهمائی بزرگ بسیجیان در روز ۵آذر خبر داد و افزود:سردار یدالهی مشاور فرمانده سپاه قدس در این روز در جمعع بسیجیان به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت .

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi