پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

هرجامعه ای برای پیشرفت و توسعه نیاز مند دانشگاه های پویا و پیشرفته است

در این دیداردکتر نجیب زاده گفت:هرجامعه ای برای پیشرفت و توسعه نیاز مند دانشگاه های پویا و پیشرفته است ودر صورت پیشرفت و ترقی دانشگاه می توان امید پیشرفت و توسعه را درآن جامعه انتظا ر داشت. نجیب زاده بر لزوم ایجاد اتاق های فکر با حضور اساتید دانشگاه و استفاده از علوم و تجربیات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 8980
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸

کرونا :

هرجامعه ای برای پیشرفت و توسعه نیاز مند دانشگاه های پویا و پیشرفته است

در این دیداردکتر نجیب زاده گفت:هرجامعه ای برای پیشرفت و توسعه نیاز مند دانشگاه های پویا و پیشرفته است ودر صورت پیشرفت و ترقی دانشگاه می توان امید پیشرفت و توسعه را درآن جامعه انتظا ر داشت.

نجیب زاده بر لزوم ایجاد اتاق های فکر با حضور اساتید دانشگاه و استفاده از علوم و تجربیات ایشان تاکید کرد و اظهار داشت: در صورت بهره مندی از علوم و استعداد و توانایی های اساتید دانشگاه می توان به توسعه و پیشرفت هرکشوری شتاب بخشید.

ریاست دانشگاه پیام نور استان، با ذکر این نکته که دانشگاه پیام نور آموزش عالی را تا دورترین نقاط کشور گسترش داده است اظهار داشت دانشگاه پیام نور پس از توسعه کمی به سمت ارتقائ کیفیت گام برداشته است، وجود ساختمان های اداری و آموزشی مستقل،تجهیز آزمایشگاها،توسعه کتاب خانه ها از نشانه این موضوع است.

نجیب زاده ادامه داد:چیزی که دانشگاه ها در این سالها نتوانسته اند به طور کامل اجرایی نمایند پیوند و آشنایی دانشجو با بازار کار است و امیداوریم دانشگاه پیام نور بتواند در این زمینه گام های موثری بردارد و فضای دانشگاه را به سمت کارآفرینی و پژوهش محوری سوق دهد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi