دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز عملیات احداث خط انتقال آب به 51 روستا از توابع شهرستان اندیکا

فارغ شدن شهرستان اندیکا از تبعات و مشکلات ناشی از فقر و محرومیت‌ها با گام‌های بلند و استوار علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس این بار با افتتاح ۲ طرح بزرگ پروژه خط انتقال آب به ۵۱ روستا از توابع شهرستان اندیکا، نور امید را در دل‌های ساکنان با اصالت و نجابت این شهرستان، پررنگتر از پیش می‌کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89441
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

آغاز عملیات احداث خط انتقال آب به 51 روستا از توابع شهرستان اندیکا

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، عملیات اجرایی احداث خط انتقال آب به روستاهای قلعه خواجه، چگارمان و ۳۸ روستا از توابع بخش مرکزی شهرستان اندیکا به طول ۵ کیلومتر و عملیات اجرایی احداث خط انتقال آب به ۱۱ روستا به طول ۵ کیلومتر به همت علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی آغاز شد. همچنین این نماینده مجلس از روستای قاسم آباد و چند روستای حومه با هدف پیگیری از روند رفع محرومیتها بازدید کرد.

بنابراین گزارش، بروز و ظهور گام‌های بلند و استوار علیرضا ورناصری در تحقق وعده‌های خود در پیشگاه چشمان مردمان با اصالت و نجابت شهرستان اندیکا با افتتاح و آغاز به کار عملیات اجرایی ۲ پروژه بزرگ احداث خطوط انتقال آب با هدف آبرسانی پایدار به ۵۱ روستا، تداوم بخش روزهای پرامید محقق شدن آرزوهای دیرینه در دل‌های ساکنین این روستاها شده است.

ورناصری در ابتدای سفر روزانه خود به شهرستان اندیکا پروژه احداث خط لوله انتقال آب به روستاهای قلعه خواجه، چگارمان و ۳۸ روستاها از توابع بخش مرکزی شهرستان اندیکا به طول ۵ کیلومتر را که با مشارکت شرکت آبفا استان و قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) احداث می‌شود را افتتاح کرد.

وی در دومین برنامه روزانه خود پروژه آغاز به کار عملیات اجرایی خط لوله ۵ کیلومتری انتقال آب به ۱۱ روستا را که با مشارکت و مجری‌گری شرکت آبفا استان و قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) احداث می‌شود را کلنگ زنی و افتتاح کرد.

این نماینده در ادامه سفر خود با شرکت در مراسم آیین تجلیل گرامیداشت فرهنگیان و دانش آموزان شاخص ورزشکار شهرستان اندیکا، با اهدایی جوایزی از آنان تقدیر کرد.

دستور ویژه وزیر نفت برای بومی‌سازی اشتغال در مناطق نفتی خوزستان
دنبال کنید

اجرای پروژه‌های متعدد راه و شهرسازی در حوزه انتخابیه

به گزارش خانه ملت، علیرضا ورناصری نماینده مردم شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت راه و شهرسازی طی جلسه‌ای با مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی خواستار تکمیل و اجرای پروژه این وزارتخانه در حوزه انتخابیه شد و گفت: وزارت راه و شهرسازی پروژه متعددی در شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا دارد که تکمیل و اجرای این پروژه‌ها از عمده‌ترین مطالبات مردم هستند.

ورناصری با بیان اینکه با پیگیری‌های مستمر تهاتر جاده میانبر اهواز به مسجدسلیمان با شرکت ملی نفت انجام شده و مکاتبات لازم نیز با وزارت راه و برنامه بودجه نیز صورت گرفته است.

ورناصری

با همت بلند ورناصری صورت گرفت؛ افتتاح و آغاز بهره‌برداری از دکل صداوسیما در تپه شهدای مسجدسلیمان

تدابیر خاص دکتر علیرضا ورناصری در فصل بندی و در نهایت رفع مشکلات عدیده شهرستانهای حوزه انتخابیه یکی پس از دیگری به بار می‌رسد و این بار در رفع مشکل پوشش صداوسیما در شهرستان مسجدسلیمان موفق به نصب نهایی دکل و بهره‌برداری از آن شده ‌است و در ادامه با کلنگ زنی پروژه احداث ساختمان صداوسیما، همچون دیگر وعده‌های محقق شده، گام دوم و بلندتری با هدف نهایی استقرار نمایندگی صداوسیما در شهرستان مسجدسلیمان برداشته است.

وعده‌های محقق شده دکتر علیرضا ورناصری این بار با هدف استقرار نمایندگی صداوسیما در شهرستان مسجدسلیمان با اتمام و بهره‌برداری از پروژه نصب دکل، نصب تجهیزات فرستنده و گیرنده، نصب دیش و محوطه‌سازی رنگ و بوی واقعیت یافته است و مردم شریف شهرستان مسجدسلیمان و حومه زین پس از چتر قوی آنتن‌دهی شبکه‌های تلویزیونی بهره‌مند خواهند شد.

براساس این گزارش علیرضا ورناصری پس از افتتاح آغاز به کار و بهره‌برداری از دکل مجهز و رسیور قدرتمند نصب شده در تپه شهدای شهرستان مسجدسلیمان، با هدف استقرار نمایندگی صداوسیما به مرکزیت مسجدسلیمان کلنگ احداث ساختمان صداوسیما را بر زمین زد و در حاشیه این مراسم طی سخنانی از چشم‌اندازی چون پخش زنده برنامه‌های متنوع تولیدی از مسجدسلیمان در شبکه استان خوزستان خبر داد

وی در ادامه سفر روزانه خود از روند احداث پروژه جاده میانبر محور مسجدسلیمان – اندیکا بازدید کرد و ضمن بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه از اهتمام خود و مسئولان استانی و شهرستانی جهت تکمیل هرچه سریعتر این پروژه خبر داد.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در پایان سفر روزانه خود پس از شرکت در طرح جامع درختکاری، از چندین طرح در حال احداث و تولید شهرک صنعتی شهرستان مسجدسلیمان بازدید کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi