پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کارگروه توانمند سازی معاونین ،مربیان و مشاورین شهرستانها برگزار شد

کارگروه توانمند سازی معاونین ،مربیان و مشاورین شهرستانهای گچساران ، بهمئی و باشت با تعداد۲۸۰نفر در سالن کارگری شرکت نفت با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، معاون پرورشی اداره کل ،کارشناسان و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان گچساران برگزار شد. در این جلسه زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش به نقش و جایگاه امور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 8920
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱

کرونا :

کارگروه توانمند سازی معاونین ،مربیان و مشاورین شهرستانها برگزار شد

کارگروه توانمند سازی معاونین ،مربیان و مشاورین شهرستانهای گچساران ، بهمئی و باشت با تعداد۲۸۰نفر در سالن کارگری شرکت نفت با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، معاون پرورشی اداره کل ،کارشناسان و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان گچساران برگزار شد.

DSCF0204

در این جلسه زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش به نقش و جایگاه امور تربیتی اشاره و مهندسی فرهنگی نهاد مقدس امورتربیتی را صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر دانست .

این نهاد در دل آموزش و پرورش شکل گرفته است و فلسفه وجودی نهاد امور تربیتی پاسداری از سنگر آموزش و پرورش که آن را بزرگترین واحد فرهنگی بوده است دانست ، وی با بیان اینکه مربیان پرورشی پاسخگوی سوالات دانش آموزان نسل جوان و نوجوان باشند و رابطه عاطفی قوی با دانش آموزان بر قرار کنند تا امورتربیتی با تلاش خود رشد و بالندگی دانش آموزان را ببیند .

مربیان برنامه های خود را برای اوقات فراغت دانش آموزان آماده و برنامه ریزی کنند تا اوقات فراغت در ساعت های غیر رسمی هم برنامه ریزی شده باشند ،و مربیان و مشاورین می توانند فضای مدارس را فضا نشاط و سرگرمی و شادی برای دانش آموزان در آورند و پاسخگوی شبهات دانش آموزان باشند .

در ادامه این جلسه موضوعات سلامت روانی ،آسیبهای نو ظهور ،جریان شناسی ،و مسائل روز شیوه های تعلیم و تربیت ،دجال واره ،سبک زندگی اسلامی ،فضای سایبری را در این کارگاه آموزش می دهند .

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi