جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیشتر استان‌ها با مشکلات ماشین‌الات دست و پنجه نرم می‌کنند

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برف‌روبی مسیرهای برف‌گیر و سردسیری این استان نیاز به اعتبارات ۳۰ میلیارد ریالی دارد به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد، ممتاز جهانگیری اظهار کرد: هر چند که دستگاه‌های راهداری استان ما فرسوده شده‌اند و اعتبارات برای جایگزینی و حتی تعمیر آن‌ها جوابگو

اختصاصی کرونا

کد خبر : 8859
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸

کرونا :

بیشتر استان‌ها با مشکلات ماشین‌الات دست و پنجه نرم می‌کنند

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برف‌روبی مسیرهای برف‌گیر و سردسیری این استان نیاز به اعتبارات ۳۰ میلیارد ریالی دارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد، ممتاز جهانگیری اظهار کرد: هر چند که دستگاه‌های راهداری استان ما فرسوده شده‌اند و اعتبارات برای جایگزینی و حتی تعمیر آن‌ها جوابگو نیست اما همه توان خود را به کار گرفته‌ایم تا در فصل زمستان از داشته‌های خود حداکثر استفاده را داشته باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به همین منظور برخی دستگاه‌های راهداری را برای تعمیر به اراک فرستاده‌ایم و برخی دیگر را در خود استان تعمیر کرده‌ایم و تعدادی نیز در راه و شهرسازی و با استفاده از عوامل و امکاناتی که داشته‌ایم تعمیر و آماده بهره‌برداری برای فصل زمستان شده‌اند.

این مسئول مشکلات ماشین‌الات راهداری را تنها مختص به این استان ندانست و گفت: بیشتر استان‌ها با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می‌کنند و وزارت راه و شهرسازی هم در حد توان خود تاکنون کمک‌های لازم را انجام داده است.

وی گفت: در سال گذشته اعتبارات مربوط به راهداری وصول شد و امسال هم این اعتبارات در اختیار ما قرار خواهد گرفت و اکنون چندان نگرانی برای خدمات‌رسانی در فصل سرما و بارش برف نداریم.

جهانگیری از نیاز به اعتبارات ۳۰ میلیارد ریالی برای برف‌روبی احتمالی و بازگشایی جاده‌ها گفت و افزود: راهدارخانه‌های ما در آمادگی کامل به سر می‌برند و نیروهای مستقر کاملا توجیه شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از تعامل میان دستگاه‌هایی مانند راه و شهرسازی، پلیس‌راه، حمل و نقل و پایانه‌ها و اورژانس و هلال‌احمر در استان برای خدمات‌رسانی و امدادرسانی در روزهای سخت سال خبر داد و گفت: جلسات و نشست‌های لازم را با حضور دستگاه‌های یاد شده برگزار کرده‌ایم.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi