شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعداد ۸۰ هزار و ۳۶۰ نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی گچساران موجود است

کوروش حسنی  اظهار کرد: اداره کتابخانه‌های عمومی گچساران ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در میان خانواده‌ها به ویژه نوجوانان و جوانان در دستور کار خود قرار داده است. وی با اشاره به اینکه امسال در هفته کتاب همایش بزرگداشت کتاب در گچساران برگزار می‌شود، افزود: این همایش با همکاری دستگاه‌های فرهنگی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 8855
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

کرونا :

تعداد ۸۰ هزار و ۳۶۰ نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی گچساران موجود است

کوروش حسنی  اظهار کرد: اداره کتابخانه‌های عمومی گچساران ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در میان خانواده‌ها به ویژه نوجوانان و جوانان در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه امسال در هفته کتاب همایش بزرگداشت کتاب در گچساران برگزار می‌شود، افزود: این همایش با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی گچساران گفت: برگزاری مراسم نقد کتاب، همایش پیاده‌روی خانوادگی، بازدید دانش‌آموزان و طلاب حوزه علمیه از کتابخانه‌های عمومی، افتتاح ایستگاه مطالعه کتاب از جمله برنامه‌های هفته کتاب در این شهرستان است.

حسنی با اشاره به فعالیت ۱۰ باب کتابخانه عمومی در گچساران، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۵ باب کتابخانه عمومی در سطح شهر و ۵ باب در روستاهای حومه شهرستان گچساران فعالیت دارند.

وی به تعداد اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی گچساران اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۷ هزار و ۴۳۷ نفر عضو فعال کتابخانه‌های عمومی این شهرستان بوده که از این تعداد ۳ هزار و ۹۶۰ نفر زن و ۳ هزار و ۴۷۰ نفر مرد هستند.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی گچساران تعداد عنوان کتب موجود در کتابخانه‌های عمومی را ۶۰ هزار و ۳۳۳ عنوان ذکر کرد و گفت: در حال حاضر تعداد ۸۰ هزار و ۳۶۰ نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان موجود است.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi