جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

۲۰ میلیارد تومان به طرح‌های صنایع کوچک اختصاص داده شد

دکترسید موسی خادمی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان گفت: ۲۰ میلیارد تومان برای راه‌اندازی طرح‌های صنایع کوچک در استان از محل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک اختصاص داده شد. استاندار در این نشست با حضورعلی تعلقی مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک کشور، افزود: یکی از راهکارهای اصلی توسعه ، تولید و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 8831
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲

کرونا :

۲۰ میلیارد تومان به طرح‌های صنایع کوچک اختصاص داده شد

دکترسید موسی خادمی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان گفت: ۲۰ میلیارد تومان برای راه‌اندازی طرح‌های صنایع کوچک در استان از محل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک اختصاص داده شد.

استاندار در این نشست با حضورعلی تعلقی مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک کشور، افزود: یکی از راهکارهای اصلی توسعه ، تولید و اشتغال در این استان توجه جدی به واحدهای تولیدی کوچک براساس توانمندی ها و ظرفیت های موحود است.

دکتر خادمی تصریح کرد: این استان برنامه های آینده خود را به سمت بنگاه های اقتصادی کوچک و خوشه های زنجیره ای طراحی کرده است چرا که صندوق های تعاون، مهر امام رضا(ع)، ضمانت سرمایه گذاری و سایر موسسات مالی و اعتباری فرصت هایی است که دولت برای مردم و سرمایه گذاران مناطق شهری و روستایی فراهم کرده است.

استاندار تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی بخصوص کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، گردشگری و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مطالعه و کارشناسی علمی ودقیق، جامع ترین و مهمترین طرح های اشتغالزایی را جهت معرفی به صندوق ها انتخاب کنند.

دکترخادمی به مدیران دستگاه های اجرایی، بانک های عامل و مسئولین صندوق های اعتباری هم تاکید کرد: مواظب باشید به هیچ دلیلی و شرایطی سرمایه و منابع بانک ها در اختیار افرادی که خارج از مدار تولید و اشتغال زایی می خواهند هزینه کنند، قرار نگیرد.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک کشور هم گفت: این صندوق به طرح‌های که کمتر از ۵۰ نفر اشتغال‌زایی دارد تسهیلات می پردازد.

علی تعلقی افزود: کمک به ایجاد و توسعه صنایع کوچک به منظور تولید و سهولت انجام تعاملات تجاری صنایع کوچک از اهداف صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک است.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi