شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح کارگاههای اشتغالزایی زود بازده باعث نابودی فقر وبیکاری می شود

کمیسیون بررسی طرحهای اشتغالزایی پیشنهادی به صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان گچساران به ریاست فرماندار و اعضاء جلسه برگزار گردید. عبدالرحیم رحیمی در این جلسه  با بیان اینکه طرح کارگاههای اشتغالزایی زود بازده باعث نابودی فقر وبیکاری  می شود افزود : برای عملیاتی کردن طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی باید با حمایت از طرحهای زود بازده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 8822
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵

کرونا :

طرح کارگاههای اشتغالزایی زود بازده باعث نابودی فقر وبیکاری می شود

کمیسیون بررسی طرحهای اشتغالزایی پیشنهادی به صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان گچساران به ریاست فرماندار و اعضاء جلسه برگزار گردید.
عبدالرحیم رحیمی در این جلسه  با بیان اینکه طرح کارگاههای اشتغالزایی زود بازده باعث نابودی فقر وبیکاری  می شود افزود : برای عملیاتی کردن طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی باید با حمایت از طرحهای زود بازده و همکاری و حمایت مسئولین مربوطه سهمی در اشتغالزایی جوانان داشته باشیم .
رحیمی با تاکید بر استفاده از فرصتهای بوجود آمده در شهرستان گفت:باید با ایجاد اشتغال برای جوانان هم اینکه آنها را بیکاری نجات داده و هم باز شدن راهی برای توسعه و تعالی شهرستان گچساران شود.
رحیمی از جهاد کشاورزی خواستند  با دعوت از کلیه کارشناسان بخش کشاورزی جهت شرکت در نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی از جمله نهاده ها،آبیاری و آبرسانی ،دام ،طیور شیلات و آبزیان مقدمات سفر آنها را مهیا نماید.

طرح کارگاههای اشتغالزایی زود بازده باعث نابودی فقر وبیکاری می شود 3

فرماندار گچساران از دستگاههای ارائه دهنده طرحها خواستند حداکثر ظرف مدت یک هفته نسبت به تکمیل و تحویل پرونده طرحها به صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان اقدام نمایند.
رحیمی با بیان این مطلب که طی جلسات گذشته مقرر شده بود که شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تمام خرید خود را از بازار شهرستان انجام دهند که باید طی جلسه ای با واحدهای صنفی شهرستان نسبت به تهیه لیست اقلامی مصرفی شرکت و هماهنگیهای لازم صورت پذیرد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi