جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیگیر رفع مشکل بهداشت و درمان دشتستان؛ اختصاص اعتبار برای احداث پروژه های درمانی

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: برای رفع مشکل بهداشت و درمان حوزه انتخابیه و همچنین اخذ بودجه برای ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان اقداماتی صورت گرفته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87631
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

پیگیر رفع مشکل بهداشت و درمان دشتستان؛ اختصاص اعتبار برای احداث پروژه های درمانی

ابراهیم رضایی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان و دیگر حوزه های شهرستان پیگیری ها و مکاتباتی صورت گرفته است  و تاکنون نیز اقداماتی انجام شده است.

وی افزود: به عنوان مثال بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان یکی از پروژه‌های مهم بهداشت و درمان حوزه انتخابیه است که تسریع در تکمیل این پروژه از مطالبات به حق مردم است.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس عنوان کرد: اخیرا نشستی با معاون وزیر بهداشت داشت داشتم که در این نشست در خصوص بیمارستان ۱۷ شهریور و دیگر پروژه‌های بهداشت و درمان گفت و گو شد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: با مساعدت های صورت گرفته از سوی سازمان برنامه و بودجه و همچنین وزارت بهداشت پس از سال‌ها پروژه ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان دارای ردیف بودجه در لایحه بودجه ۱۴۰۲ کشور شده است و باید تلاش کرد تا اعتبارات لازم برای احداث این بیمارستان اخذ شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi