پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جذب ۴۰۰ میلیارد اعتبار برای نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد

سید رضا حسینی نیک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امسال نگاه دولت، نگاه آموزشی بوده است امسال ۴۰۰ میلیاردتومان اعتبار از دولت، خیرین و استان جذب شد. مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:هم اکنون بیش از ۱۵۰ طرح آموزشی در مناطق مختلف استان با پیشرفت ۵۰

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87545
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

جذب ۴۰۰ میلیارد اعتبار برای نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد

سید رضا حسینی نیک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امسال نگاه دولت، نگاه آموزشی بوده است امسال ۴۰۰ میلیاردتومان اعتبار از دولت، خیرین و استان جذب شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:هم اکنون بیش از ۱۵۰ طرح آموزشی در مناطق مختلف استان با پیشرفت ۵۰ تا ۹۰ درصد در حال ساخت است.

حسینی نیک عنوان کرد: در پی مصوبه سفر رییس جمهور در سال ۱۴۰۰، طرح احداث ۳۶ مدرسه ۲ کلاسه به منظور برچیده شدن مدارس کانکسی مناطق با جمعیت هر کدام بیش از ۱۵ دانش‌آموز در این استان، اواخر سال گذشته آغاز شد که این مدارس در فاصله ۵ ماهه، ساخته و بهره برداری شد.

وی گفت: ۳۳ طرح محرومیت زدایی آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد با پیشرفت ۴۰ تا ۹۵ درصد در دست اجراست.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:برای اجرای این تعداد طرح ها بیش از ۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

حسینی نیک بیان کرد: طرح ساخت ۲۲ مدرسه به منظور برچیده شدن مدارس کانکسی مناطق با جمعیت هر کدام بیش از ۱۰ دانش‌آموز هم اکنون در دست اجرست.

وی افزود: برای اجرای این طرح بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز می باشد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: افزون بر۲۲ چمن مصنوعی درون مدرسه ای با اعتباری بیش از ۹۶ میلیارد ریال هم اکنون در شهرستان های گچساران و باشت با اعتبار ۶۶ میلیارد ریال از محل اعتبار مسئولیت اجتماعی نفت در دست ساخت است.

خبر خوش وزیر ارشاد برای 58 دفتر فعال سینمای جوان کشور
دنبال کنید

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

 

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi