یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای طرح توسعه بندر گناوه در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از آغاز طرح توسعه بندر گناوه همزمان با سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر خبر داد و گفت: این پروژه بهمن‌ماه کلنگ‌زنی می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87437
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

اجرای طرح توسعه بندر گناوه در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالکریم جمیری،  نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در بررسی طرح‌های بندری از آغاز طرح توسعه بندر گناوه خبر داد و اظهار داشت: بندر گناوه به عنوان مهمترین بندر تجاری شمال استان بوشهر طرح توسعه آن با انتخاب پیمانکار آغاز شده است و بهمن‌ماه در سفر رئیس جمهور به استان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی ضمن تقدیر از اجرا طرح‌های بندری در راستای تحقق مطالبات مردم ساحل‌نشین و بازرگانان خاطر نشان کرد: متأسفانه استان بوشهر با وجود ظرفیت‌های خدادادی دچار عقب افتادگی بسیاری از جمله در حوزه زیرساخت‌های بندری است و باید با سرعت و تلاش مضاعف این عقب‌ماندگی تاریخی جبران شود.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی طرح توسعه بندر گناوه را یکی از مطالبات مهم مردم این منطقه دانست و بیان کرد: شغل بیشتر مردم بندر گناوه با دریا و تجارت دریایی و ملوانی مرتبط است که توسعه طرح‌های بندری یک ضرورت است.

جمیری با بیان اینکه طرح توسعه بندر ریگ نهایی شده گفت: عملیات اجرایی این طرح از اوایل سال آینده آغاز می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت طرح توسعه بندر دیلم را مورد اشاره قرار داد و و اضافه کرد: اجرا طرح توسعه بندر دیلم باید با سرعت بیشتری نهایی شود و فرآیند انتخاب مجری آن به سرانجام برسد، چرا که طرح توسعه بنادر از مهمترین محورهای پیشرفت اقتصادی است و دارای نقش اساسی در بهبود وضعیت معیشت و کسب و کار مردم منطقه است./

پایان پیام

معیشت مرزنشینان باید با استفاده از فرصت های مرز تامین شود
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi