دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بجنورد به زودی صاحب نردبان آتش نشانی می‌شود/ عدم معرفی پیمانکار پروژه پساب پتروشیمی

️عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: نردبان آتش نشانی به زودی به شهرداری بجنورد تحویل داده می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87433
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

بجنورد به زودی صاحب نردبان آتش نشانی می‌شود/ عدم معرفی پیمانکار پروژه پساب پتروشیمی

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به نشستی که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی، فرماندار بجنورد، شورای شهرستان بجنورد، بخشداران، شهرداران و سایر مسئولان شهرستان در خصوص بررسی مشکلات شهرستان بجنورد و استفاده از ظرفیت کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با یادآوری اینکه نگاه دولت سیزدهم نگاه مسئله محور است، اظهار کرد: با توجه به تأکید رئیس جمهور به انتقال پساب شهر بجنورد به پتروشیمی خراسان تا پایان سال ۱۴۰۱، هنوز پیمانکار این پروژه معرفی نشده است.

نماینده مردم نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: با پیگیری های انجام شده نردبان آتش نشانی بجنورد در گمرک است و به زودی به شهرداری بجنورد تحویل داده می‌شود و برای مردم استان اهمیت بسیاری دارد.

️عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در گزارشی که از سوی استان به وزارت خانه‌ها ارائه شده است، ۹۰ درصد روستاهای استان فاقد مشکل آب هستند و اینگونه ارائه گزارش به وزارت خانه موجب می شود که اعتبار حوزه‌های مختلف یا صفر شود و یا به صورت اندک تخصیص پیدا کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از زیرساخت‌های استان متعلق به ۳۰ سال گذشته است، افزود: این زیرساخت‌ها جوابگوی نیازهای مردم استان نیست و باید این زیر ساخت ها با رشد جمعیت و توسعه استان همخوانی داشته باشد.

نماینده مردم ۵ شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با دستور مقام معظم رهبری از صندوق توسعه ملی ۳۰ هزار میلیارد تومان برای حوزه آبخیزداری و آبیاری نوین برداشت شده است که امیدواریم سهم قابل توجهی به خراسان شمالی اختصاص پیدا کند.

طلایه داری بسیج در گستره گیتی معنای واقعی افسانه بسیجی
دنبال کنید

وی با تأکید براینکه پروژه راه آهن مشهد_بجنورد_گرگان از اولویت ۱۰ به اولویت ۳ تبدیل شده است، ادامه داد: تأسیس بیمارستان جدید در بجنورد و توسعه دو بال تخصصی بیمارستان تأمین اجتماعی استان از جمله موضوعاتی است که دستورات فوری از وزارت خانه‌های مربوطه گرفته شده است و در این طرح ۹۰ تخت به بیمارستان تأمین اجتماعی افزوده می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: شهرک صنعتی جدید در ارکان ایجاد می شود که برای جلوگیری از مباحث آلایندگی هوا نیز نیاز است که صنایع غیر آلاینده در این شهرک صنعتی مستقر شوند. 

وی مطرح کرد: در سفر هیئت دولت به خراسان شمالی سه ردیف مختص به حوزه آموزش و پرورش مصوب شده است که شامل حذف مدارس دو نوبته، تکمیل پروژه های ۵۰ درصدی خیرین ساز و سرویس های بهداشتی مدارست و حرارت مرکزی مدارس می شود و این مصوبات ظرفیت بسیار خوبی برای حوزه آموزش و پرورش استان است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi