دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

روزهای سخت بچه‌های فوتبالیست «سیدنا سی‌سخت»/جوانانی که یاریگر ندارند

به گزارش کرونا از سی سخت، تیم بدون حامی اما با انگیزه در رده امید و جوانان «سیدنا سی‌سخت» نماینده استان در لیگ مناطق کشور به وضعیتی دردناک گرفتار شده است. جمعی از اعضای باشگاه سیدنا در گفت‌وگو با فارس اظهار داشتند: با قرعه کشی مرحله کشوری لیگ فوتبال امید و جوانان کشور که باشگاه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87421
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

روزهای سخت بچه‌های فوتبالیست «سیدنا سی‌سخت»/جوانانی که یاریگر ندارند

به گزارش کرونا از سی سخت، تیم بدون حامی اما با انگیزه در رده امید و جوانان «سیدنا سی‌سخت» نماینده استان در لیگ مناطق کشور به وضعیتی دردناک گرفتار شده است.

جمعی از اعضای باشگاه سیدنا در گفت‌وگو با فارس اظهار داشتند: با قرعه کشی مرحله کشوری لیگ فوتبال امید و جوانان کشور که باشگاه سیدنا سی‌سخت نمایند استان در این دو رده در این مسابقات حضور دارد و باید همزمان هم در رده امید هم در رده جوانان در مسابقات کشوری به مصاف رقیبان تا بن دندان مسلح برود اما بدون کوچکترین حمایتی از سوی نهادها، ارگان ها  و بدون اسپانسر و فقط با اتحاد بازیکنان و کادر خوب و مجرب خود قصد شرکت در مسابقات را دارد.

آن‌ها می‌گویند؛ با توجه به مشکلات فراوان و گرانی و تورم موجود در جامعه برای ادامه راه و حضور پر قدرت نیازمند حمایت از سوی مسئولان شهر و شهرستان و استان و همچنین افراد و نهادها و ارگانهای توانمند هستیم تا این باشگاه بتواند حضور شایسته و پر قدرتی در مسابقات کشوری داشته باشد.

آنها گفتند: تیم سیدنا سالهاست بدون کوچکترین وقفه و تعطیلی در تمامی فصول سال در رده های مختلف مدرسه فوتبال نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید و بزرگسال و فوتسال و گاها سایر رشته های تیمی دارای فعالیتی خوب و سازنده هستند و در سال جاری در اکثر رده ها قهرمان شهرستان دنا شده‌اند  اما دریغ از ذره‌ای حمایت.

انتهای پیام/ 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi