پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

در بحث اشتغال باید به سمت بکارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی حرکت کنیم

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس در نشست با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت یزد گفت: در بحث اشتغال باید به سمت بکارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی حرکت کنیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87379
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

در بحث اشتغال باید به سمت بکارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی حرکت کنیم

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک و عضو مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت یزد با تاکید بر اینکه معادن از انفال بوده و متعلق به مردم است، گفت: اینکه عده ای از معادن به صورت سرمایه گذاری شده  سود می برند در صورتیکه مشکلات بسیاری برای مردم بوجود آورده، اصلا درست نیست، درحالیکه مردم باید از آن به شکل واقعی منتفع شوند.

وی افزود: برنامه ریزی درباره معادن باید به شکلی باشد که مردم کم درآمد و بی بضاعت، سود آن را به عینه مشاهده کنند و از آن بهره مند شوند، این کار اگر به درستی انجام پذیرد، مستمندی در استان نخواهیم داشت.

جوکار با اشاره به اینکه در بحث محیط زیست و اخذ مجوزها باید حساسیت داشته باشید، گفت: درگذشته متاسفانه بالعکس عمل شده و هم اکنون شاهد مشکلات محیط زیستی در برخی از شهرستان ها هستیم که اعتراضاتی را از سوی مردم در پی داشته است.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هم اکنون در استان تعداد ۷۴ واحد راکد و تعداد زیادی واحدهایی با پیشرفت ۶۰ درصد داریم که با تسهیلات می توان آنها را راه اندازی و شاهد ایجاد اشتغال در استان بود.

جوکار با تاکید بر اینکه در بحث اشتغال باید به سمت بکارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی حرکت کنیم، افزود: ما به گونه ای عمل کردیم که کارگر ساده به استان وارد و نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی خارج می شوند؛ باید نقشه راهی در استان یزد تدوین و بر اساس آن به سمت صنایع دانش بنیان و هایتک حرکت کنیم.

بازگشت دشمنان به تجربه‌های شکست‌خورده دهه ۶۰
دنبال کنید

وی اظهار داشت: نقشه راه ۵۰ سال آینده استان یزد را تدوین کنید تا مسیر توسعه استان شفاف و روشن مشخص باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi