شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید بر تخصیص اعتبار برای پروژه‌های وزارت راه در حوزه انتخابیه

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بر تخصیص اعتبار برای پروژه‌های وزارت راه در حوزه انتخابیه تأکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87343
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

تاکید بر تخصیص اعتبار برای پروژه‌های وزارت راه در حوزه انتخابیه

حبیب آقاجری در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی، عنوان کرد: تخصیص اعتبار و ردیف بودجه برای تکمیل باند دوم محور امیدیه به اهواز، از موضوعات مطرح شده در این نشست بود که معاون وزیر راه این موضوع را پیگیری کرد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی (ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی به پایان مطالعات شرکت مشاور احداث پل رو گذر حدفاصل جاده ترانزیتی امیدیه _ بندر ماهشهر _ بندر امام خمینی (ره) اشاره کرد و تخصیص اعتبار برای این پروژه در سال ۱۴۰۲ خواستار شد.

وی افزود: تاکید بر تخصیص اعتبار برای پروژه‌های وزارت راه در حوزه انتخابیه 1گفتنی است این پل روگذر قرار است با همکاری وزارت راه و شهرسازی و شهرداری بندر ماهشهر در ورودی بندر ماهشهر و در نزدیکی شهرک طالقانی احداث شود.

تاکید بر تخصیص اعتبار برای پروژه‌های وزارت راه در حوزه انتخابیه 1آقاجری یادآور شد: در این نشست، همچنین تعریض و بهسازی جاده بدر شهرستان هندیجان و اصلاح نقطه حادثه خیز محور هندیجان _ بندر ماهشهر در حوالی روستای کریم آباد را خواستار شدیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi