شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وجود برخی از مشکلات اجرای طرح‌های گازرسانی سر فیروزآباد را به تاخیر انداخته است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بالاترین سرانه بودجه گازرسانی کشور از هفت سال پیش به سر فیروزآباد کرمانشاه اختصاص یافته است اما معارض بسیاری برای اجرای آن وجود داشته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87265
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

وجود برخی از مشکلات اجرای طرح‌های گازرسانی سر فیروزآباد را به تاخیر انداخته است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالرضا مصری در مراسم گازرسانی به ۶۷ روستای دهستان جلالوند اظهار داشت: بالاترین سرانه بودجه برای انشعاب گاز در کشور به بخش فیروزآباد کرمانشاه اختصاص پیدا کرد؛ به این معنا که اگر سرانه گازرسانی پنج میلیون تومان باشد به دلیل کوهستانی بودن فیروزآباد برای این منطقه در نهایت به ۲۶ میلیون تومان رسیده است.

وی عنوان کرد: گازرسانی به این منطقه به هر دلیلی در هفت سال گذشته روی زمین مانده و بودجه تخصیص داده شده در گذشته پاسخگو نبوده و به طور مجدد درخواست افزایش اعتبار داده شده است.

مصری با اشاره به اینکه هرچند بالاترین بودجه سرانه گازرسانی به این منطقه اختصاص یافته اما متأسفانه ۲۵ برابر یک شهرستان بزرگ معارض در آن وجود دارد گفت: سرقت وسایل پیمانکاران و مخالفت برخی از اهالی با گازرسانی یا سایر خدمات به بهانه‌های مختلف سبب ایجاد مشکلاتی شده است.

وی با بیان اینکه انتظار کمک مالی از سوی مردم را نداریم گفت: نمایندگان کرمانشاه در مجلس برخلاف سایر نمایندگان باید به دنبال دریافت بودجه ۱۰۰ درصدی باشند، زیرا مردم توان مالی برای کمک به اجرای پروژه‌ها ندارند اما انتظار می‌رود مردم نیز برای اجرای پروژه‌ها مانع ایجاد نکنند.

مصری افزود: قبل از انقلاب جمعیت ایران ۳۰ میلیون نفر و صادرات نفت ۴٫۵ میلیون بشکه بوده است و با آن درآمد حتی یک روستا در این منطقه آب، برق، گاز و سایر خدمات نداشته است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت استان کرمانشاه در زمینه پتروشیمی عنوان کرد: استان کرمانشاه نسبت به استان‌های همجوار واحدهای تولیدی و صنعتی بسیاری دارد اما نرخ بیکاری در آن بسیار بالا است.

دهه فجر فرصتی برای یادآوری سلحشوری‌ها و دلاوری‌های مردان و زنان ایران اسلامی است
دنبال کنید

مصری با بیان اینکه بین کار و شغل تفاوت وجود دارد گفت: افراد جویای کار به توانایی و مهارت خود متکی هستند اما افراد جویای شغل به توانایی خود توجهی ندارند./

پایان پیان

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi