دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقاد امام جمعه دهدشت از بی توجهی بانک‌ها/ بانکداری کنید نه بنگاه‌داری؛ مردم را ناراضی نکنید

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر ظهر امروز در جلسه کمیته امور بانکی صحبت‌های خود را با این حدیث آغاز کرد که بپرهیز از ظلم به کسی که یاوری جز خدا ندارد. امام جمعه دهدشت اظهار کرد: مردم از بانک‌ها ناراحت و ناراضی هستند این در حالی است خیلی از جاها دست مسئولان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87253
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

انتقاد امام جمعه دهدشت از بی توجهی بانک‌ها/ بانکداری کنید نه بنگاه‌داری؛ مردم را ناراضی نکنید

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر ظهر امروز در جلسه کمیته امور بانکی صحبت‌های خود را با این حدیث آغاز کرد که بپرهیز از ظلم به کسی که یاوری جز خدا ندارد.

امام جمعه دهدشت اظهار کرد: مردم از بانک‌ها ناراحت و ناراضی هستند این در حالی است خیلی از جاها دست مسئولان بانک‌ها باز است پس مردم را درگیر قواعد نکنید.

وی افزود: این‌جا کهگیلویه است، خبری از تولید و شهرک‌های صنعتی نیست، مردم می‌خواهند با همین وام‌ها زندگی خود را بچرخانند، این قدر مردم را اذیت نکنید.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر از ضمانت‌‌های بانکی متعدد خلاف بخش‌نامه تا بی‌توجهی و برخورد بد کارمندان بانکی با ارباب‌رجوع‌ها را بخشی از نارضایتی مردم از بانک‌ها عنوان و تصریح کرد: مردم نوکر شما نیستند، مردم ارباب ما هستند، مسئول شدی رئیس بانک شدی که جواب مردم را بدهید.

امام جمعه دهدشت گفت: آقایان مسئول بانک‌ها، بانک‌داری کنید بنگاه‌‌داری نکنید.

وی افزود: اگر یک نفر پول‌دار برای وام مراجعه کند هر چه قدر اراده کند و به دلخواه خود عدد بنویسد وام به او پرداخت می‌کنید، یادتان باشد این کشور و دولت این وام‌ها را برای برای فقرا قرار داده است، به مردم کمک کنید.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خاطرنشان کرد: این تبعیض‌ها آثار منفی در زندگی ما به جا خواهد گذاشت و آه مظلوم دامن ما را خواهد گرفت.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi