دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازسازی چندین مدرسه در چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند/ پیگیر رفع مشکلات بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس گفت: در موضوع نوسازی و بازسازی مدارس تعدادی از مدارس شهرستان های  چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند بازسازی شدند و البته امکاناتی نیز برای آنها اخذ گردید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87245
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

بازسازی چندین مدرسه در چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند/ پیگیر رفع مشکلات بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، معین الدین سعیدی به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده برای رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه، چند مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در شهرستان های چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند احداث شد و همه این مراکز با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی انجام شد. 

وی افزود: البته وزارت بهداشت کم کاری های بسیاری دارد که باید جبران کند، هر چند بنده بارها پیگیر رفع مشکلات و کمبودهای مراکز درمانی حوزه انتخابیه شده ام اما متاسفانه گوش شنوایی وجود ندارد، لذا انتظار می رود این وزارتخانه مساعدت های لازم را داشته باشد. 

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس بیان کرد: با پیگیری های انجام شده و به همت بنیاد مسکن تعدادی از جاده های روستایی حوزه انتخابیه آسفالت شدند.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: در موضوع نوسازی و بازسازی مدارس هم تعدادی از مدارس شهرستان های چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند بازسازی شدند و البته امکاناتی نیز برای آنها اخذ گردید، در ضمن چندین مدرسه هم در حال ساخت است که همه این ها به همت خیرین عزیز و بخشی هم با کمک دولت انجام گرفته است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi