شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

چگونه راحت تر وسائل خانه را جابجا کنیم؟

چگونه راحت تر وسائل خانه را جابجا کنیم؟   ممکن است به نظر برسد که تمام مراحل آماده سازی برای این حرکت انجام شده است، اما هنوز تمام نشده است. چه در مورد بهترین شرکت‌های باربری برای جابجایی وسایل خود تحقیق کرده باشید، چه از یک شرکت حمل‌ونقل ارزان استفاده کرده باشید یا بهترین شرکت‌های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87216
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰:۰۱

کرونا :

چگونه راحت تر وسائل خانه را جابجا کنیم؟

چگونه راحت تر وسائل خانه را جابجا کنیم؟

 

ممکن است به نظر برسد که تمام مراحل آماده سازی برای این حرکت انجام شده است، اما هنوز تمام نشده است. چه در مورد بهترین شرکت‌های باربری برای جابجایی وسایل خود تحقیق کرده باشید، چه از یک شرکت حمل‌ونقل ارزان استفاده کرده باشید یا بهترین شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی را به صورت آنلاین پیدا کرده باشید. این می تواند به خودی خود طاقت فرسا باشد، چه رسد به نقل مکان به یک خانه جدید. اگر به صورت محلی حرکت می کنید، این مسئله چندان مشکل ساز نیست. از این راهنما استفاده کنید تا مطمئن شوید که نه تنها برای فرآیند جابجایی، بلکه برای فرآیند جابجایی نیز آماده هستید. در اینجا به بررسی زاگرس بار و باربری در قلعه حسن خان می پردازیم.

اولین قدم

پس از پیدا کردن خانه جدید خود، اولین قدم برای نقل مکان از خانه فعلی خود، جمع آوری لوازم مناسب است. انبار کردن مواد جابجایی چند ماهه به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که همه چیزهایی که برای بسته بندی زندگی خود در جعبه ها نیاز دارید و برای روز جابجایی آماده هستید. از چیزهای بزرگ مانند جابجایی جعبه ها، نوار بسته بندی و بسته بندی حباب دار گرفته تا چیزهای کوچک مانند برش جعبه، نشانگرهای دائمی و قیچی، اطمینان حاصل کنید که لوازم متحرکی را که برای ساده کردن این فرآیند نیاز دارید، در اختیار دارید.

باربری توسط زاگرس بار

 

قوانین آپارتمان خود را بیابید

نقل مکان به کاندو به آسانی بالا کشیدن تا در ورودی و بار کردن جعبه های خود در آسانسور نیست. قبل از برنامه ریزی روز جابجایی، حتماً سیاست جابجایی را بررسی کنید. به عنوان مثال، برخی از کاندوها اجازه نقل مکان در روز یکشنبه را نمی دهند. به گفته اندرو، ممکن است لازم باشد یک آسانسور خدماتی و یک بازه زمانی برای نقل مکان رزرو کنید.

وسایلی را که باید بسته بندی کنید بسته بندی کنید

باید چمدان خود را با خود ببرید. چرا از آن به عنوان جعبه استفاده نمی کنید؟ در مورد کشوهای کمد هم همینطور. ممکن است لازم باشد آنها را برای حمل و نقل بردارید، اما اگر راه زیادی برای رفتن ندارید، می توانند برای وسایل سبک مفید باشند. اندرو توصیه می‌کند: «برای پوشاک ظریفی که نمی‌خواهید تا کنید، استفاده از یک جعبه کمد لباس قابل حمل بهترین راه است».

کسب اجازه رئیسی از رهبر انقلاب برای تمرکز بر تمهید مقدمات تشکیل دولت
دنبال کنید

یک کیت روز متحرک آماده کنید

یک جعبه از “اقلام ضروری” که در روز جابجایی به آنها نیاز دارید را کنار بگذارید: وسایل نظافت، لامپ، کاغذ توالت، کیسه زباله، تعویض لباس، کیسه توالت و غیره.

برای جابجایی های خود آماده باشید، خواه استخدام شوند یا دوستان

فرقی نمی‌کند جابجایی‌های خانوادگی یا حرفه‌ای در درب منزل شما حضور داشته باشند، هنگام ورود برای آنها آماده باشید. اندرو توصیه می‌کند که با یک شرکت جابجایی، مگر اینکه بسته‌بندان را استخدام کنید، قبل از رسیدن خدمه آماده و بسته‌بندی را آماده کنید. تقلا برای جعبه ها حرکت شما را به تاخیر می اندازد و هزینه شما را افزایش می دهد.

از وسائل با ارزش خود محافظت کنید

در روز جابجایی مکانی امن برای نگهداری اشیاء با ارزش خود پیدا کنید. اگر از یک شرکت حمل و نقل استفاده می کنید، هر چیزی را که با ارزش یا شکستنی است، بیمه کنید. و اگر کامپیوتری را جابه‌جا می‌کنید، یک نسخه پشتیبان سریع از فایل‌های مهم تهیه کنید تا در صورت وقوع اتفاقی در حین حمل و نقل رخ دهد.

اسباب کشی توسط زاگرس بارتاخیر در تحویل

اگر خریدهای جدیدی مانند کاناپه یا سوئیت اتاق ناهارخوری انجام داده اید، تحویل را بعد از روز جابجایی برنامه ریزی کنید. این به شما کمک می کند تا توجه خود را روی روز جابجایی متمرکز کنید و از هر گونه ازدحام بین تحویل گیرندگان و جابجایی ها جلوگیری کنید.

متعلقات را با سطل زباله اشتباه نگیرید

سعی کنید از بسته بندی وسایل در کیسه های زباله خودداری کنید. دوستان یا خانواده خوش نیت ممکن است به طور تصادفی آنها را در روز جابجایی بیرون بیندازند.

مجلس به نحوه جذب، تربیت و به کارگیری معلمین اهتمام جدی داشته باشد
دنبال کنید

خدمات ضروری را وصل کنید

مطمئن شوید که متوجه شده اید که چگونه قبوض آب و برق (گاز، آب، برق) از مالک قبلی به شما منتقل می شود. همچنین ترتیبی دهید که در صورت لزوم خط تلفن، کابل و اینترنت شما کار کند.

یک حیوان نشین برای روز پیدا کنید

اگر حیوان خانگی دارید که ممکن است در اثر حرکت آسیب ببیند، ترتیبی دهید که او در طول روز جابجایی در جایی بماند. اگر برای یک جابجایی طولانی مدت جابجایی را استخدام می کنید، مطمئن شوید که حمل و نقل ایمن حیوان خانگی خود را به خانه جدید خود ترتیب دهید.

با همسایگان جدید خود خوب شوید

از پای راست شروع کنید و به همسایگان خود اطلاع دهید که در حال حرکت هستید و از چه نوع وسایل نقلیه متحرکی استفاده می کنید. اگر در روزهای هفته در حال حرکت هستید، مطمئن شوید که کامیون شما مانع خروج کسی نمی‌شود. اندرو می گوید اگر فصل زمستان است، مسیر خود را از برف و یخ پاک کنید. مطمئن شوید که فضای زیادی برای پارک کامیون در حال حرکت وجود دارد. این در خیابان های شلوغ ضروری است، در غیر این صورت می توانید سرعت حرکت خود را کاهش دهید … هزینه کل خود را افزایش دهید.

با افراد شرکت خوب رفتار کنید

چه جابجایی های اجیر شده یا دوستان و خانواده، مطمئن شوید که غذا و نوشیدنی به راحتی برای همه در دسترس است. اندرو می گوید: «در یک روز گرم تابستان، خدمه شما از نوشیدنی سرد استقبال خواهند کرد.

زاگرس بار

حال که با این موارد آشنا شدید، بهتر است به شرکتی بپردازیم که خدماتی در زمینه حمل و نقل اسباب و وسایل خانه ارائه می دهد. برای این کار، می توانید به سایت zagrosbaar.ir سری بزنید و از خدمات آنها در این زمینه بهره مند شوید.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi