شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهترین کارگزاری برای معاملات سهام در فارکس

بهترین کارگزاری برای معاملات سهام در فارکس   کارگزاری فارکس ممکن است تاکنون نام‌هایی همچون بازار فارکس، آمارکتس، ارانته، لایت فارکس و بروکر را شنیده باشید. فارکس یک بازار مالی جهانی است که برای انجام معاملات و حضور در این بازار به بروکر و یا همان کارگزار نیاز دارید. در حقیقت بدون استفاده از خدمات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87213
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷

کرونا :

بهترین کارگزاری برای معاملات سهام در فارکس

بهترین کارگزاری برای معاملات سهام در فارکس

 

کارگزاری فارکس

ممکن است تاکنون نام‌هایی همچون بازار فارکس، آمارکتس، ارانته، لایت فارکس و بروکر را شنیده باشید. فارکس یک بازار مالی جهانی است که برای انجام معاملات و حضور در این بازار به بروکر و یا همان کارگزار نیاز دارید. در حقیقت بدون استفاده از خدمات بروکر، تجارت در بازار فارکس غیرممکن است و باید هر تریدری بروکر مناسب نیاز خود را انتخاب کند. بروکرها نقش واسطه‌ای میان تریدرها را ایفا می‌کنند و بستر انجام معاملات را امکان‌پذیر می‌سازند. خوشبختانه تریدرهای ایرانی نیز می‌توانند در بازار فارکس فعالیت کرده و با انجام معاملات در این بازار، به سودهای بسیار خوبی دست پیدا کنند. بروکر آمارکتس یکی از بهترین کارگزاری‌ها برای انجام معاملات سهام در فارکس به‌شمار می‌آید. علاوه‌بر این کارگزاری، بروکرهایی دیگر همچون ویندزور، آلپاری و روبو فارکس نیز جزو بهترین کارگزاری‌ها به‌حساب می‌آیند. این بروکرها به کاربران ایرانی نیز خدمات بسیار خوبی ارائه می‌دهند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین کارگزاری فارکس برای ایرانیان را معرفی نماییم.

کارگزاری فارکس

معرفی آمارکتس

همان‌طور که بیان شد، یکی از بهترین بروکرهای بازار مالی فارکس، بروکر آمارکتس است. این بروکر سامانهٔ معاملاتی است که برای تریدرهای سراسر جهان، امکان انجام معاملات در حوزه‌ها و زمینه‌های گوناگون را ایجاد کرده‌است. Amarkets برای مشتریان خود از متنوع‌ترین سبد معاملاتی سهام برخوردار است. این بروکر برای استفادهٔ کاربران، ۱۶ شاخص بورس بزرگ جهان و همچنین ۱۴۲ سهام معتبر از شرکت‌های مطرح را ارائه داده‌است. یکی از مزیت‌های این بروکر، این است که همچون سایر بروکرهای مطرح، از زبان فارسی برای انجام معاملات تریدرهای ایرانی پشتیبانی می‌کند؛ درواقع چند سالی می‌شود که این بروکر در سایت خود، از معامله‌گران ایرانی پشتیبانی می‌کند. اعتبار این بروکر در میان تریدرهای ایرانی، روزبه‌روز در حال افزایش است.

Amarkets در میان ایرانیان، با نام‌های دیگر همچون مارکتس و آمارکت شناخته می‌شود. از مهم‌ترین مزایایی که این بروکر برای کاربران ایجاد کرده‌است، این است که از آن‌ها در هنگام ثبت‌نام، سند و مدرکی درمورد محل زندگی دریافت نمی‌کند، زیرا کاربران ایرانی برای محرز کردن محل سکونت خود محدودیت دارند. این بروکر به دلیل برخورداری از فرآیند واریز و برداشت آسان و همچنین اسپرد یا کمیسیون پایین، به‌عنوان یکی از بروکرهای محبوب و خوش‌نام در میان کاربران بازار مالی فارکس شناخته می‌شود. محل تأسیس این بروکر جزیرهٔ وینسنت و سنت بوده که هم‌اکنون در انگلستان، قبرس، تایلند، ارمنستان و اکراین نمایندگی دارد.

انواع حساب‌های آمارکتس

بروکر آمارکت از چند حساب برخوردار است که کاربران می‌توانند متناسب با معاملات و نیازهای خود، یکی از این حساب‌ها را انتخاب و از آن استفاده کنند.

۱٫ حساب ثابت

یکی از حساب‌های آمارکتس که در آن معاملات با سرعت بسیار بالایی انجام می‌شود، حساب ثابت (Fixed Account) است. هیچ‌گونه محدودیتی برای ایجاد حساب ثابت در این بروکر وجود ندارد و همچنین در هنگام ثبت‌نام، کمیسیونی دریافت نمی‌شود. اسپرد در این نوع حساب در مقایسه با سایر حساب‌ها بیشتر است و حداقل اسپرد آن ۳ پیپ است؛ این مقدار اسپرد در تمام طول شبانه‌روز به‌صورت ثابت می‌ماند. این بروکر در میان سایر بروکرها در حساب‌های ثابت، کمترین اسپرد را اخذ می‌کند؛ شایان ذکر است که حساب ثابت از کش بک برخوردار است و بخشی از اسپرد دریافتی را به‌حساب کاربر باز می‌گرداند. کاربران می‌توانند در این حساب، ۱۷ دلار کش بک به‌ازای هر یک لات معامله کسب کنند.

معاون استاندار: دستگاه های اجرائی اختیارات قابل تفویض را اعلام کنند
دنبال کنید

۲٫ حساب بیت‌کوین

حساب بیت‌کوین (Bitcoin Account) در Amarkets فقط از رمزارز بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند. هیچ‌گونه محدودیتی در میزان سرمایه برای ایجاد حساب بیت‌کوین وجود ندارد. این حساب نیز از کاربران خود کمیسیونی اخذ نمی‌کند و مقدار اسپرد آن میان ۱ تا ۳ متغیر خواهد بود.

۳٫ حساب استاندارد

در حساب استاندارد آمارکتس ( ( Standard Account همچون حساب ثابت، برای ایجاد حساب هیچ‌گونه محدودیتی در نظر گرفته نشده است؛ کاربران با هر میزان سرمایه‌ای که در اختیار دارند می‌توانند حساب استاندارد ایجاد کنند. اسپرد در این حساب میان ۱ تا ۳ پیپ در طول شبانه‌روز متغیر است. گاهی در بعضی از ساعات، اسپرد حساب استاندارد به‌صورت غیرمنطقی افزایش پیدا می‌کند، به این حالت اسپرد واید می‌گویند.

۴٫ حساب Ecn account

برخلاف حساب‌های قبلی، کاربران برای ایجاد حساب ecn حداقل به ۵۰۰ دلار سرمایه در آمارکتس نیاز دارند. همچنین از سرمایه‌گذاران کمیسیون دریافت می‌کنند. مقدار کمیسیون دریافتی حساب ecn از کاربران به‌ازای هر لات معامله، ۵ دلار است.

بهترین کارگزاری برای معاملات سهام در فارکس 4

مزایای آمارکتس

Amarkets همچون سایر بروکرها از مزایا و معایبی برخوردار است؛ مزایای این بروکر بسیار زیاد است. برخی از مزایای این بروکر شامل موارد زیر می‌شوند:

  • بروکر Amarkets به‌وسیلهٔ تبلیغات گسترده‌ای که دارد، موجب افزایش تعداد مشتریان و سود دریافتی آن‌ها می‌شود؛ درواقع کاربرانی که برای اولین‌بار در این بروکر به ایجاد حساب ثابت یا استاندارد اقدام می‌کنند، برای ورود پاداشی دریافت کرده و سرمایهٔ اولیهٔ آن‌ها دوبرابر خواهد شد.
  • پشتیبانی از کاربران به‌صورت شبانه‌روزی.
  • پایین‌بودن هزینهٔ کمسیون و اسپرد.
  • پشتیبانی حرفه‌ای از زبان فارسی برای کاربران فارسی‌زبان.
  • خوش‌نامی این بروکر در تمام کشورها ازجمله ایران.
  • ارائه کابین شخصی به زبان فارسی برای کاربران فارسی‌زبان.
  • پاداش بروکر Amarkets فقط مختص کاربران تازه‌وارد نیست؛ بلکه این بروکر برای قدردانی از کاربران قدیمی و وفادار، بخشی از اسپرد اخذشده را به‌حساب آن‌ها باز می‌گرداند. هرچه کاربران فعال‌تر و قدیمی‌تر باشند، به همان میزان نیز پاداش بیشتری کسب می‌کنند.
  • عدم درخواست سند و مدرک برای محرز کردن محل سکونت، مخصوصاً برای ایرانیان که امکان محرز کردن محل سکونت خود را ندارند.
  • واریز و برداشت ریالی.
  • فرایند واریز و برداشت بسیار آسان.
  • امکان دسترسی کاربران آمارکتس به کپی‌تریدینگ برای مشاهدهٔ عملکرد تریدرهای باتجربه‌تر و موفق.
  • این بروکر قابلیت انجام معاملات آزمایشی را برای کاربران خود فراهم کرده‌است؛ نکتهٔ جالب و حائز اهمیت در این بخش این است که اگر کاربران در این معاملات آزمایشی سود ببرند، به‌حساب آن‌ها واریز می‌شود.
  • برخورداری از پروسهٔ افتتاح حساب سریع و آسان.
  • بونوس و طرح‌های تشویقی مناسب.
از آغاز تجهیز نانوایی‌های زنجان به کارتخوان‌های هوشمند عرضه نان تا افزایش تولید گندم در استان
دنبال کنید

معایب آمارکتس

Amarkets نیز مانند سایر بروکرها از معایبی برخوردار است. البته این معایب در برابر مزایای آن ناچیز هستند. ازجمله معایب این بروکر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اسپرد بالا در حساب فیکس ۳ پیپ برای یورو و دلار؛
  • عدم ارائه حساب سِنتی به کاربرانی که تازه‌وارد این بروکر شده‌اند؛
  • عدم نظارت تحت رگولاتوری معتبر.

بهترین کارگزاری برای معاملات سهام در فارکس 5

نمادهای قابل معامله در بروکر Amarkets

کاربران آمارکتس پس از ثبت‌نام و افتتاح حساب معاملاتی، نمادهای معاملاتی گسترده‌ای و ابزارها در اختیارشان قرار می‌گیرد؛ به‌طور تقریبی این نمادها و ابزارهای معاملاتی نیازهای تریدرها را رفع می‌کند. ازجمله نمادهای معاملاتی آمارکتس بروکر عبارت‌اند از:

  • شاخص‌ها:

کاربران این بروکر می‌توانند ۱۶ شاخص مانند شاخص دلار و شاخص بورس‌های آلمان، چین، ژاپن، روسیه، ایتالیا و انگلیس و همچنین شاخص داوجونز، نزدک را معامله کنند.

  • جفت‌ارز فاکس:

کاربران این بروکر می‌توانند برای معاملات خود از ۴۲ جفت‌ارز فارکس استفاده کنند.

  • ارزهای دیجیتال:

کاربران این بروکر می‌توانند در معاملات خود از ۶ ارز دیجیتال بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، اتریوم کلاسیک، بیت‌کوین کش و هش استفاده کنند.

  • فلزات:

۷ فلز طلا، نقره، روی، آلومینیوم، پلاتینیوم و مس نیز در این بروکر قابل معامله است و کاربران می‌توانند از این فلزات برای سود بیشتر استفاده کنند.

  • اوراق قرضه:

تریدرها می‌توانند از اوراق قرضه آلمان و آمریکا در معاملات خود بهره ببرند.

  • سهام:

۱۴۲ کاربران آمارکتس می‌توانند سهام شرکت‌های بزرگ همچون تسلا، اپل، آمازون و گوگل را معامله کنند.

  • کالاها:

تریدرها می‌توانند ۱۱ کالا که شامل سویا، نفت خام، گاز، نفت برنت، گندم و… می‌شوند را نیز مورد معامله قرار دهند.

بروکر آمارکتس

کلام آخر

یکی از بهترین کارگزاری‌ها برای معاملات سهام در فارکس، کارگزاری Amarkets است. این بروکر خدمات بسیاری را به فارسی‌زبانان ارائه می‌کند تا بتوانند معاملات بهتری را انجام دهند. کاربران ایرانی از این بروکر رضایت کامل دارند و تاکنون هیچ‌گونه شکایتی مبنی‌بر کلاهبرداری کارگزاری آمارکتس در ایران انجام نشده است. مزایای این کارگزاری بسیار زیاد بوده و معایب آن را کاملاً پوشش می‌دهد؛ ازجمله مزایای این بروکر می‌توان به خوش‌نامی، واریز و برداشت آسان، واریز و برداشت ریالی، ارائه پاداش و پشتیبانی شبانه‌روزی از کاربران اشاره کرد. ازجمله نمادهای قابل معامله در این بروکر شامل کالاها، فلزات، سهام شرکت‌های بزرگ، اوراق قرضه، شاخص‌ها و جفت‌ارزها می‌شوند. این مقاله بخشی از مقاله‌ی اصلی وبسایت بهترین هست بوده که برای مطالعه‌ی مقاله جامع، میتوانید برروی لینک کلیک کرده و از منوی سرمایه گذاری، به مقاله بروکر مربوطه مراجعه نمایید.

 

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi