پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کاشت ۲۵۰۰ اصله نهال در روستاهای بخش مرکزی گچساران

علی محمد آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: کاشت نهال مزایای متعددی دارد که از مهم ترین آنها می توان به رونق و آبادی منطقه کشت شده اشتغال زایی، درآمد، تصفیه هوا اشاره کرد.  وی بیان کرد برای اولین بار توسط بخشداری مرکزی گچساران، دهیاران و شوراهای اسلامی پویش کاشت نهال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87088
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

کرونا :

کاشت ۲۵۰۰ اصله نهال در روستاهای بخش مرکزی گچساران

علی محمد آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: کاشت نهال مزایای متعددی دارد که از مهم ترین آنها می توان به رونق و آبادی منطقه کشت شده اشتغال زایی، درآمد، تصفیه هوا اشاره کرد.

 وی بیان کرد برای اولین بار توسط بخشداری مرکزی گچساران، دهیاران و شوراهای اسلامی پویش کاشت نهال در این شهرستان صورت گرفت.

بخشدار مرکزی گچساران تصریح کرد: تاکنون در این پویش ۲ هزار و ۵۰۰ اصله نهال در دهستان های مرکزی این شهرستان توسط بخشداری، دهیاران، گروه های جهادی، مواکب و پویش های محلی انجام شده است.

آقایی عنوان کرد: همزمان با اینکه بارندگی های خوبی در بخش مرکزی این شهرستان انجام شد، کاشت نهال در ۴ دهستان و ۹ روستای بخش مرکزی گچساران آغاز گردید.

 وی گفت: در این اقدام کاشت نهال های بادام، بنه، کل خونگ و کنار انجام شده است.

 بخشدار مرکزی گچساران خاطرنشان کرد: این نهال ها توسط خدمات شرکت نفت گچساران تهیه و در اختیار بخشداری و دهیاران و شوراهای اسلامی قرار گرفته است.

آقایی بیان کرد: تاکنون در بیش از ۳ هکتار از دهستان‌های بویراحمد گرمسیری، بی بی حکیمه، امام زاده جعفر ، لیشتر و روستاهای مارین،آرو، دژ سلیمان، بن پیر، باباکلان، بی بی حکیمه، روستای امامزاده جعفر، جنگ زدگان و ملاقون کاشت نهال انجام شده است.

 انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi