پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

همه چیز درمورد روشنایی مدرن با چراغ آویز!

همه چیز درمورد روشنایی مدرن با چراغ آویز! بدون شک، روشنایی و نورپردازی محیط چه مسکونی باشد و چه اداری و چه تجاری یکی از مهم‌ترین عناصر دکوراتیو است و هر طراح و متخصص دکوراسیون داخلی این موضوع را تایید خواهد کرد. یک نورپردازی درست و اصولی نه تنها سبک خانه را متحول می‌کند بلکه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87034
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

کرونا :

همه چیز درمورد روشنایی مدرن با چراغ آویز!

همه چیز درمورد روشنایی مدرن با چراغ آویز!

بدون شک، روشنایی و نورپردازی محیط چه مسکونی باشد و چه اداری و چه تجاری یکی از مهم‌ترین عناصر دکوراتیو است و هر طراح و متخصص دکوراسیون داخلی این موضوع را تایید خواهد کرد. یک نورپردازی درست و اصولی نه تنها سبک خانه را متحول می‌کند بلکه آن را بزرگ‌تر و شیک‌تر هم نشان می‌دهد، درست به همان اندازه که یک نورپردازی غیر اصولی و روشنایی غلط می‌تواند خانه را تاریک، کوچک و ناهماهنگ نشان دهد. نورپردازی بد یک چیدمان خوب را از بین می‌برد و یک چیدمان متوسط را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. با این تفاسیر این تصمیم ماست که از تاثیر اجتناب ناپذیر روشنایی چگونه استفاده کنیم! اگر شما هم به نورپردازی و روشنایی مخصوصا از نوع روشنایی مدرن علاقه دارید پس این نوشته مخصوص شماست!

همه چیز درمورد روشنایی مدرن با چراغ آویز! 7

 

نورپردازی دقیقا چیست؟

نورپردازی یعنی پردازش یک محل به واسطه‌ی نور، یعنی به گونه‌ای از نور و روشنایی در یک فضا بهره بگیریم که بر چیدمان ما تاکید کند، جلوه‌ای زیبا ایجاد کند و به گونه‌ای که ما می‌خواهیم و در حدی که احتیاج داریم در محیط پراکنده باشد. جالب است بدانید که حتی به وسیله نورپردازی شما می‌توانید سبک دکوراسیون تغییر دهید! این مهم به وسیله‌ی دو نوع کلی از نور یعنی نور طبیعی که نور خورشید است و نور مصنوعی که انواع لوستر و چراغ آویز و نور مخفی و موارد دیگر است انجام می‌شود.

 

استفاده از نورپردازی طبیعی خورشید

اگر حتی یک بار یک خانه معامله کرده یا حتی شاهد فروش یک خانه باشید، حتما دیده‌اید که خانه‌هایی با نورگیری بهتر و با پنجره‌هایی بزرگ و رو به خورشید همیشه قیمت بالاتری نسبت به همتایان و خانه‌هایی با متراژ یکسان اما نورگیری کمتر دارند. نمی‌توانیم نقش بی‌نظیر خورشید در زیبایی خانه، فواید جسمانی و روحی روانی نور خورشید و همچنین تاثیر آن بر بزرگ‌تر جلوه کردن خانه را انکار کنیم.

همه چیز درمورد روشنایی مدرن با چراغ آویز! 8

با هدایت نور خورشید به منزل می‌توانید از تمام این مزایا بهره مند شوید. اگر هنوز خانه مورد نظر خود را خریداری یا اجاره نکردید به یک گزینه‌ی نورگیر فکر کنید. پنجره‌ها را بررسی و بر بزرگ بودنشان تاکید داشته باشید. همچنین اگر در حال بازسازی خانه خود هستید بهترین فرصت برای شماست که خانه را بیش از پیش با کمک یک متخصص نورگیر کنید. این موضوع را حتما با کارفرمای خود در میان بگذارید.

 

استفاده از نور خورشید در منازل مدرن

استفاده از پرده‌های کلفت در خانه‌های مدرن برای نورپردازی توصیه نمی‌شود. همچنین معمولا جلوه‌ی مناسبی در یک سبک دکوراسیون مدرن نخواهد داشت. از پرده‌های مدرن، شیشه‌های رنگی به سبک مدرن و سبک استفاده کنید تا بیشترین نور را جذب کنید. همچنین مطمئن شوید که پرده‌های خانه مدرن شما با برخورد نور خورشید در طولانی مدت رنگ عوض نکنند. برای خرید پرده مناسب برای خانه‌های مدرن و همچنین پرده آماده می‌توانید با متخصصین سایت دکوریار در تماس باشید. همچنین توصیه می‌شود که خصوصا در فصول گرم سال از چند لایه پرده استفاده نکنید.

 

نورگیر سقف برای خانه‌های مدرن

شاید در تصاویر پینترستی و یا در سطح اینترنت تصاویر زیبایی از خانه‌هایی که سقف شیشه‌ای دارند و از تماشای آسمان در خانه لذت می‌برند دیده باشید. نورگیر سقف یکی از بهترین و هیجان انگیز‌ترین راه‌ها برای استفاده از نور طبیعی خورشید است و ظاهری بسیار مدرن و شیک هم دارد. البته این گزینه برای آپارتمان‌ها و خانه‌هایی که در طبقات پایین هستند کمی دشوار است و کمتر امکان پذیر است اما اگر در یک خانه ویلایی اقامت دارید یا طبقات آخر یک برج و آپارتمان زندگی می‌کنید، به راحتی می‌توانید از این امکان استفاده کنید!

نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی اروپا منصوب شد
دنبال کنید

 

روشنایی مدرن با لامپ‌ها و لوسترهای مدرن!

شاید تا به اینجای کار ناامید شده باشید چون نه خانه‌ی نورگیری دارید، نه می‌توانید نورگیر سقفی نصب کنید و نه دلتان می‌آید از پرده‌های مجلل و کلفت و چند لایه‌ی خود دل بکنید. نگران نباشید! تیم دکوریار برای خانه‌ی زیبای مدرن شما که به نور خورشید دسترسی ندارد هم راه‌های بسیار ساده و کاربردی و همچنین موثر برای روشنایی مدرن دارد!

 

نورپردازی با لامپ، گام اول در نورپردازی مدرن

شاید نورپردازی مدرن با لامپ چندان به نظرتان گزینه‌ی شیک و مدرنی نباشد و با شنیدن کلمه لامپ به یاد مهتابی‌ها و لامپ‌های حبابی افتاده شده باشید. اما امروزه لامپ‌ها در انواع و اقسام تولید می‌شوند و هر کدام بسته به نیاز شما در طرح‌ها و ویژگی‌های خاصی عرضه می‌شوند که همگی ظاهری بسیار شیک و زیبا دارند! به عنوان مثال از لامپ‌های ادیسونی، فلورسنتی، لامپ‌های اس ام دی، فیلامنتی و هالوژنی در دکوراسیون مدرن استفاده‌ی فراوانی می‌شود. در نورپردازی مدرن با این گزینه‌ها سعی کنید با استفاده از گزینه‌هایی مانند لامپ اس ام دی، بنا به توقعی که دارید نور را متمرکز و یا غیر متمرکز به صورت اصولی در فضا پخش کنید. با کمک از یک متخصص طراحی و دکوراسیون داخلی می‌توانید لامپ‌ها را طوری قرار دهید که فضا بزرگ و دلباز دیده شود، برای این منظور می‌توانید از مشاوره رایگان با متخصصین دکوراسیون داخلی دکوریار بهره ببرید!

 

حال و هوای مدرن با سنسور روشنایی در خانه مدرن

همه ما تجربه روشن و خاموش کردن چراغ مدرن، آویز مدرن و انواع چشمه نور مصنوعی دیگر را با کلید اتصال برق داشته‌ایم، امروزه گزینه جذاب دیگری برای کنترل روشنایی در سطح خانه خصوصا در منازل مدرن وجود دارد که به سنسور روشنایی مشهور است، سنسور روشنایی انواعی دارد و می‌تواند حسی یا دستی باشد، یعنی شما با یک کنترل از راه دور لامپ‌ها را خاموش و روشن کنید، نور را کم و زیاد کنید و حتی در مواردی رنگ نور را هم تغییر بدهید، یا این که لامپ‌ها به وسیله‌ی حضور داشتن یا نداشتن فرد در یک محل خاص روشن و خاموش شوند یا نورشان کم و زیاد شود.

 

چراغ آویز مدرن، انتخاب بی برو برگرد!

چراغ آویز مدرن یکی از بهترین، کم مصرف‌ترین، محبوب‌ترین و البته خوش قیمت‌ترین‌های روشنایی مدرن است، چراغ آویز مدرن به باور برخی نوعی لامپ پیشرفته و به باور برخی دیگر نوعی لوستر است اما ما در دکوریار چراغ آویز مدرن و انواع چراغ های آویز مدرن را یک دسته بندی کاملا جدا و بسیار مهم خصوصا در منازل مدرن می‌دانیم. آویزها همه جا استفاده می‌شوند، در کافه، رستوران، آشپزخانه‌ها، ادارات، حتی بیمارستان‌ها و تمام قسمت‌های خانه از جمله هال، پذیرایی، اتاق خواب و بخش‌های دیگر و می‌توانند نور متمرکز و غیر متمرکز ارائه کنند، آویزها به اشکال متنوعی و در تعداد مختلفی از یک عدد تا حتی شش الی هشت عدد موجود هستند و به سقف نصب شده و از آن آویزان می‌شوند.

دیدار امیرعبداللهیان با سفیر روسیه در تهران
دنبال کنید

همه چیز درمورد روشنایی مدرن با چراغ آویز! 9

آویزها خصوصا در انواع مدرن خود تنوع زیادی دارند و ارتفاعشان از کوتاه تا بلند متغیر است و برای هر فضایی از یک غذاخوری کوچک در خانه‌ای مدرن تا بزرگ‌ترین رستوران‌ها کاربرد دارند.

معمولا چراغ های آویز مدرن در اشکال هندسی و ساده تولید می‌شوند و در هر مکانی به خصوص با سبک دکوراسیون مدرن به راحتی ست و هماهنگ می‌شوند. اگر به دنبال طرح‌های شیک برای خانه خود هستید بدون شک اولین پیشنهاد تیم دکوریار به شما استفاده از چراغ آویز مدرن است، امکان ندارد با گستردگی طیف طرح‌ها و گوناگونی شکل و ساخت این آویزها نتوانید چیزی مطابق سلیقه خود در میانشان پیدا کنید! چراغ آویز مدرن همچنین در متریال متنوعی از چوب و شیشه گرفته تا فلزهایی مانند برنج و چدن تولید می‌شود و از لامپ‌های مختلفی در آن استفاده می‌شود.

همه چیز درمورد روشنایی مدرن با چراغ آویز! 10

 

از کجا چراغ آویز مدرن تهیه کنیم؟

طبیعی است که برای خرید چراغ آویز مدرن و آویزهای مدرن کمی مردد، سردرگم گیج شوید. چراغ آویز مدرن در طیف متنوعی از قیمت‌ها در فروشگاه‌های سراسر کشور به فروش می‌رسد و طرح‌ها و انواع متنوعی هم دارید و بسیار طبیعی است شما ندانید که از کدام فروشنده می‌توانید این محصول را با ضمانت اصل بودن و با کیفیت بالا و عمری تهیه کنید. همچنین ممکن است درمورد محل نصب، طرح و متریال مورد نظر، نور پردازی و سایز و موارد دیگری نیاز به مشورت با یک کارشناس داشته باشید که مورد اعتماد شما باشد. ما برای همین موضوع کنار شما خواهیم بود. فروشگاه اینترنتی دکوریار یک فروشگاه آنلاین و یک مرکز تخصصی دکوراسیون و ساخت و طراحی اجرای تمام ادوات مربوط به دکوراسیون داخلی است، از یک اتاق کوچک تا بزرگ‌ترین سالن سمینار کشور. ما در دکوریار تلاش می‌کنیم تا محصولاتمان را نه تنها با گارانتی و نهایت کیفیت و بهترین قیمت بلکه با رضایت کامل مشتری و دریافت خدمات مشاوره‌ی پیش از خرید عرضه کنیم.

همه چیز درمورد روشنایی مدرن با چراغ آویز! 11

اگر شما هم درمورد خرید لوستر اس ام دی یا هر کالای دیگری مردد هستید می‌توانید از خدمات رایگان مشاوره‌ی خرید دکوریار استفاده کنید.  شما در دکوریار می‌توانید تصویر تمامی کالاها به همراه نقد و بررسی کارشناسانه و همچنین نظرات خریداران را به دقت بررسی کنید و یک خرید عالی، به صرفه، هوشمندانه و لذت بخش را تجربه کنید بدون این که از منزل خارج شوید یا ساعات طولانی را در مغازه‌های مرکز شهر بگذرانید. برای ارتباط مستقیم با کارشناسان و متخصصین طراحی و دکوراسیون داخلی دکوریار و مشاوره برای خرید چراغ آویزهای مدرن مورد نظرتان می‌توانید همه روزه با ما از طریق شماره‌ی ۰۹۹۳۱۸۱۷۱۶۶ تماس بگیرید تا با هم داستان حس خوب خانه‌تان را روایت کنیم!

 

 

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi