چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قطعی 31 ساعته برق در برخی اماکن اقامتی یاسوج/مسافران و گردشگران لرزان و سرگردان

به گزارش کرونا از یاسوج، با اولین بارش برف پس از سالها در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد نمره بد دستگاه‌های خدمات‌رسان بودیم دستگاه‌هایی که هرگز روز برفی را برای شهر یاسوج پیش‌بینی نکرده بودند و همین موجب شد تا مردم در یکی دو روز گذشته دچار سختی های زیادی شوند. قطعی برق

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86965
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

کرونا :

قطعی 31 ساعته برق در برخی اماکن اقامتی یاسوج/مسافران و گردشگران لرزان و سرگردان

به گزارش کرونا از یاسوج، با اولین بارش برف پس از سالها در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد نمره بد دستگاه‌های خدمات‌رسان بودیم دستگاه‌هایی که هرگز روز برفی را برای شهر یاسوج پیش‌بینی نکرده بودند و همین موجب شد تا مردم در یکی دو روز گذشته دچار سختی های زیادی شوند.

قطعی برق در برخی از نقاط شهر یاسوج به اندازه‌ای بود که از هر کوچه و محله با خبرنگاران و اصحاب رسانه تماس برقرار می‌شد تا برق هرچه زودتر وصل شود و متعاقب آن آب که مردم از نداشتن آب در این روزهای سخت برفی در عذاب بودند.

بی‌تدبیری نه تنها به مردم سرایت کرد بلکه بسیاری از اماکن نیز دچار مشکلات زیادی شدند مدیر یکی از اماکن گردشگری استان و به عبارتی تنها مجتمع اقامتی بخش خصوصی در یاسوج هم از قطعی ۳۱ ساعته برق در این مجتمع بزرگ اقامتی به شدت انتقاد کرد.

آنها می‌گویند تقریباً تمامی اتاق های مجتمع اقامتی پر بوده و مسافران از این وضعیت کلافه شده‌‌اند هرچند بسیاری از مسافران و گردشگرانی که هم اکنون اقامت دارند در راه ماندگان از برف هستند.

آن‌ها می‌گویند اگر ژنراتور نداشتیم وضعیت چگونه می‌شد آنها از مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان استان و ستاد بحران به شدت گلایه‌مند بودند و می گفتند چرا باید چنین بی‌تدبیری پس از بارش تنها یک برف آن هم به اندازه ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر یک شهر را قفل کرده و همه خدمات به مردم دچار مشکل شود.

به گزارش فارس؛ با این وضعیت پیش آمده قطعا لازم است تا استاندار فکری به حال دستگاه‌های خدمات‌رسان کرده تا چنین بی‌تدبیری دیگر تکرار نشود.

استاندار : تغییرات کلی و دستورالعمل جامع کرونایی در راه است/ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای ماشین هایی که در مراسمات جشن تجمع ودر مراسم ترحیم به آرامستاتها می روند
دنبال کنید

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi