سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای جشن خیابانی در ۱۱۰ نقطه از شهر تهران به مناسبت روز مادر

به گزارش کرونا ، همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه‌برنامه «به نام مادر» را با دو رویکرد محتوایی تکریم مقام شامخ زن و روز مادر و ایجاد فضای نشاط اجتماعی برگزار می‌کند.  در قالب این برنامه که با همکاری موسسه رسانه‌ای اوج برگزار می‌شود، ایستگاه‌های فرهنگی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86956
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

اجرای جشن خیابانی در ۱۱۰ نقطه از شهر تهران به مناسبت روز مادر

به گزارش کرونا ، همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه‌برنامه «به نام مادر» را با دو رویکرد محتوایی تکریم مقام شامخ زن و روز مادر و ایجاد فضای نشاط اجتماعی برگزار می‌کند. 

در قالب این برنامه که با همکاری موسسه رسانه‌ای اوج برگزار می‌شود، ایستگاه‌های فرهنگی «به نام مادر» در ۱۱۰ نقطه منتخب با برنامه‌های متنوع در سطح شهر تهران میزبان شهروندان است.

در این ایستگاه‌ها علاوه بر پذیرایی از شهروندان، با مشارکت کانون‌ها و گروه‌های مردمی در فضایی که تدارک دیده شده، هدایای خریداری شده برای مادران، کادو پیچ شده و به همراه شاخه‌ای گل و کارت تبریک به مخاطبان تحویل می‌شود.

اجرای ۲۰ گروه سرود منتخب نوجوانان و برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری متنوع از دیگر بخش‌های این برنامه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌مندی از این برنامه روز پنج‌شنبه ۲۲ دی ماه، از ساعت۱۰ تا ۱۹ به پایگاه‌های منتخب منطقه خود مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر از نشانی پایگاه‌ها با شماره تلفن ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi