پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

امدادرسانی هلال احمر جاده‌ای یزد به 100 نفر گرفتار در برف+ عکس

محمدمهدی اقبالی، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از این استان،‌ اظهار کرد:‌ با آغاز بارش سنگین برف و کولاک در جاده‌های مواصلاتی استان، طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر استان به بیش از ۳۰ خودروی گرفتار در جاده‌های مواصلاتی استان امدادرسانی کردند. وی افزود:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86911
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷

کرونا :

امدادرسانی هلال احمر جاده‌ای یزد به 100 نفر گرفتار در برف+ عکس

محمدمهدی اقبالی، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از این استان،‌ اظهار کرد:‌ با آغاز بارش سنگین برف و کولاک در جاده‌های مواصلاتی استان، طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر استان به بیش از ۳۰ خودروی گرفتار در جاده‌های مواصلاتی استان امدادرسانی کردند.

وی افزود: ۲۰ امدادگرو نجاتگر در قالب شش تیم عملیاتی با استفاده از ۵ دستگاه آمبولانس و ۱ دستگاه خودرو کمک‌دار در محورهای مواصلاتی استان به امدادرسانی به ۱۰۶ نفر حادثه دیده از برف و باران پرداختند.

امدادرسانی هلال احمر جاده‌ای یزد به 100 نفر گرفتار در برف+ عکس 8

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد گفت:  با آغاز بارش باران و برف و کولاک در سطح استان امدادگران و نجات‌گران این جمعیت به حالت آماده‌باش و اقدام به امدادرسانی به متاثران از بارش‌ها در محورهای مواصلاتی و امدادرسانی به استان درآمدند.

اقبالی تصریح کرد: همچنین با آب گرفتگی در روستای شمس آباد ابرکوه و آب گرفتگی در یکی از مدارس شهرستان بهاباد امدادگران و نجاتگران هلال احمر با استفاده از موتور پمپ و کف کش مشغول امداد رسانی و تخلیه آب از منازل شدند.

امدادرسانی هلال احمر جاده‌ای یزد به 100 نفر گرفتار در برف+ عکس 9

وی خاطرنشان کرد: همشهریان از رفتن به ارتفاعات و روستاها خودداری کنند و در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد در پایان تأکید کرد: عملیات امدادرسانی همچنان با حضور تیم های امدادی در سطح جاده ها ادامه دارد.

امدادرسانی هلال احمر جاده‌ای یزد به 100 نفر گرفتار در برف+ عکس 10

امدادرسانی هلال احمر جاده‌ای یزد به 100 نفر گرفتار در برف+ عکس 11

امدادرسانی هلال احمر جاده‌ای یزد به 100 نفر گرفتار در برف+ عکس 12

امدادرسانی هلال احمر جاده‌ای یزد به 100 نفر گرفتار در برف+ عکس 13

پایان پیام/الف


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi