جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بهره‌مندی 20 هزار زنجانی از آموزش‌های هلال احمر

به گزارش کرونا از زنجان، سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش همگانی یکی از مسؤولیت های اصلی جمعیت هلال احمر به شمار می‌رود که برای تحقق این مهم درصدد بهره‌مندی شهروندان از آموزش‌های مورد نیاز هستیم.  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: در ۹ ماه گذشته از سال‌جاری ۸۵۶ دوره آموزش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86905
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

کرونا :

بهره‌مندی 20 هزار زنجانی از آموزش‌های هلال احمر

به گزارش کرونا از زنجان، سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش همگانی یکی از مسؤولیت های اصلی جمعیت هلال احمر به شمار می‌رود که برای تحقق این مهم درصدد بهره‌مندی شهروندان از آموزش‌های مورد نیاز هستیم. 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: در ۹ ماه گذشته از سال‌جاری ۸۵۶ دوره آموزش کمک‌های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات، پایه داوطلبی، آموزش‌های مبتنی بر نیاز و تخصصی به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان در سطح شهرها و روستاهای این استان در برابر حوادث احتمالی ارائه شده است. 
وی گفت: ارائه این آموزش‌ها در سطح شهرها و روستاها، در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، خانه‌های هلال و برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی ارائه شده است. 
موسوی با تاکید بر اینکه برای همه این فراگیران در این دوره‌های آموزشی گواهینامه ارائه شده است، ادامه داد: این آموزش‌ها در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، طارم، خرمدره، ایجرود و ماهنشان محقق شده  و این آموزش‌ها تداوم دارد. 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه مردم باید آموزش‌ها را جدی بگیرند، افزود: شهروندان علاقه‌مند به فراگیری آموزش‌های هلال احمر با مراجعه به شعب هلال احمر در سطح استان زنجان، ثبت‌نام خود را قطعی کنند تا نسبت به ارائه آموزش مقدماتی برای آنها برنامه‌ریزی شود و حتی افراد می‌توانند دوره‌های تخصصی را نیز سپری کنند.

پایان پیام/۷۳۰۰۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi