جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارسال شکایت نسبت به تخلفات وزارت نیرو در خصوص احداث سد معشوره کوهدشت به کمیسیون اصل 90

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: شکایتی نسبت به تخلفات وزارت نیرو در خصوص احداث سد معشوره کوهدشت به کمیسیون اصل ۹۰ ارسال شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86767
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

ارسال شکایت نسبت به تخلفات وزارت نیرو  در خصوص احداث سد معشوره کوهدشت به کمیسیون اصل 90

محمد رضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اعلام این خبر گفت: در روزهای گذشته به دلیل تخلفات شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران شکایتی علیه وزارت نیرو تنظیم  و به کمیسیون اصل ۹۰ ارسال شد تا از این طریق تخلفات انجام گرفته پیگیری شود.

وی افزود: از مهم ترین تخلفاتی که می توان به آن اشاره کرد ترک فعل و تخلفات صورت گرفته در سد و نیروگاه تنگ معشوره بوده است چرا که در سال ۱۴۰۰ پیرو سفر ریاست جمهوری و دستور معاون اول رئیس جمهور مقرر شد برای پیشگیری از سیلاب های خسارت بار و تامین آب کشاورزی منطقه اقدامات لازم و قراردادهایی در این رابطه منعقد شود اما وزارت نیرو سهل انگاری می کند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس بیان کرد: متاسفانه وزارت نیرو به هیچ کدام از تعهدات خود در خصوص احداث سد معشوره عمل نکرده است و  تاکنون چیزی جز وعده از این وزارتخانه ندیده ادیم بنابراین همین کم کاری باعث شد تا شکایت خود را نسبت به اغماض وزارت نیرو تنظیم کنم و به آن را به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه دهم که امیدوارم با این اتفاق اقدامات لازم برای احداث سد معشوره انجام گیرد./

پایان پیام 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi