شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرانه بهداشت و درمان چابهار فاجعه بار است؛ وزارت بهداشت گوش شنوا ندارد

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس گفت: سرانه فضاهای بهداشت و درمان چابهار فاجعه بار است و باید برای حل این موضوع تدبیری اندیشیده شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86674
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

سرانه بهداشت و درمان چابهار فاجعه بار است؛ وزارت بهداشت گوش شنوا ندارد

معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با انتقاد از عملکرد وزارت بهداشت گفت: بسیاری از تعهداتی که وزارت بهداشت برای رفع مشکلات مراکز درمانی حوزه انتخابیه داده بود متاسفانه اجرایی نشده است.

وی افزود: موضوع احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار که در سال ۹۷ کلنگ زنی شده است در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و روز به روز شاهد این هستیم که مشکلات مردم در حوزه دارو و درمان بیش تر می شود و اگر برای این وضعیت تدبیر نکنند ما شاهد یک فاجعه بهداشتی و درمانی در سواحل مکران هستیم.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس عنوان کرد: مصوبه ای که در خصوص استقرار دانشکده علوم پزشکی چابهار وجود داشت باید اجرایی شود اما تاکنون به این مصوبه عمل نکرده اند.

سعیدی اظهار کرد: همچنین پروژه های محرومیت زدایی هم هنوز فعال نشده اند و سرانه های ما در حوزه بهداشت و درمان فاجعه بار است و روز به روز هم بیش تر می شود و مردم شرایط فاجعه باری را تحمل می کنند البته تدبیر لازم هم دیده نمی شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi