شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

بحران سگ‌های ولگرد در سی‌سخت/وقتی ضرب‌الاجل معاون استاندار بی‌خاصیت بود+فیلم

به گزارش کرونا از سی سخت، هجوم سگ‌های ولگرد به شهر سی‌سخت همانند سایر نقاط استان به فاجعه ای تبدیل شده و گوش هیچ مسئولی هم بدهکار نیست. افزایش سگ های ولگرد و هجوم آنها به شهرها پدیده ای است که چندین سال تمام استانهای کشور با آن روبه رو هستند و استان کهگیلویه و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86659
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

بحران سگ‌های ولگرد در سی‌سخت/وقتی ضرب‌الاجل معاون استاندار بی‌خاصیت بود+فیلم

به گزارش کرونا از سی سخت، هجوم سگ‌های ولگرد به شهر سی‌سخت همانند سایر نقاط استان به فاجعه ای تبدیل شده و گوش هیچ مسئولی هم بدهکار نیست.

افزایش سگ های ولگرد و هجوم آنها به شهرها پدیده ای است که چندین سال تمام استانهای کشور با آن روبه رو هستند و استان کهگیلویه و بویراحمد هم از این پدیده مثتثنی نیست.

اما در این بین تدبیر و درایت مسئولین در هر استان می تواند این معضل را به راحتی جمع آوری کند که متاسفانه مسئولین استان کهگیلویه و بویراحمد در مبارزه با سگ های ولگرد ناتوان هستند و تا کنون هم نتوانسته‌اند هیچ اقدام ارزنده ای جهت جمع آوری این سگ های ولگرد انجام دهند.

روزانه در سطح شهر سی‌سخت که گذری داشته باشید متوجه خواهید شد که سطل های زباله محلی برای تغذیه سگ های ولگرد هستند که با حمله به زباله این سطل‌ها و پاره کردن کیسه های زباله چهره زشتی به شهر می دهند و از لحاظ بهداشتی باعث خطراتی برای شهروندان سی‌سخت می شوند.

علی‌رغم برگزاری جلسات متعدد کارگروه فرهنگی و اجتماعی در استان و شهرستان ها و مصوبات فراوان برای مقابله و جمع آوری سگهای ولگرد باید با کمال تاسف گفت که تمامی این جلسات و مصوبات هیچ خروجی مثبتی در استان و شهرستان های ما نداشته است و مسئولین مربوطه فقط در حد کاغذ بازی با سگ های ولگرد مقابله کرده اند و عملا هیچ کاری نکرده اند.

تاکیدات معاون سیاسی امنیتی استاندار در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی در ۲۹ شهریورماه امسال برای جمع آوری سگ های ولگرد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی در ۲۹ شهریور ۱۴۰۱گفت: متولیان برابر با قانون نسبت به جمع‌آوری سگ‌های ولگرد اقدام کنند.

شبکه‎های اجتماعی نقش مهمی در توسعه سیاسی و اجتماعی جامعه دارند
دنبال کنید

وی با اشاره به نگرانی‌های مردم در خصوص سگ‌های ولگرد افزود: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی سال گذشته یک هزار و ۴۹۷ مورد حیوان گزیدگی ثبت شده که آمار بسیار بالایی بوده و ناشی از بی‌توجهی به این موضوع است و در این میان سگ‌ها تهدید جدی برای سلامت خانواده‌ها هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کمیته اتلاف سگ‌های ولگرد تشکیل و در موضوع سگ‌های ولگرد پای کار باشند تا هزینه درمانی مردم افزایش نیابد و بیت‌المال هدر نرود.

فرصت یک ماهه معاون سیاسی استاندار برای جمع آوری سگ های ولگرد از تمام شهرهای استان

هاشمی‌مهر با بیان اینکه سگ‌های ولگرد باعث نگرانی بزرگان دینی استان شده و آیت‌الله حسینی در خطبه‌های نماز جمعه به این مورد اشاره و ابراز نگرانی کردند، ادامه داد: نباید کار به جایی برسد که از بزرگان دینی هزینه کنیم، متولیان برابر با دستورالعمل‌ها، وظیفه قانونی خود را انجام دهند و ظرف یک ماه آینده اقدامات میدانی و اساسی در سطح شهرها خصوصا شهر یاسوج را انجام دهند. 

صحبت های معاون سیاسی امنیتی استاندار در خصوص جمع آوری سگ های ولگرد در ۲۰آبان ماه امسال 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد  در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی در ۲۰آبان ماه گفت: جولان سگ‌های ولگرد تهدیدی برای سلامت مردم است و متاسفانه هر روز تعداد سگ‌های ولگرد افزایش پیدا می‌کند و با توجه به شکستی لوله‌های آب آشامیدنی این موضوع به شدت سلامت مردم را تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه متاسفانه احساس مسئولیت‌ها برای ساماندهی سگ‌های ولگرد کم شده، گفت: اینکه دستگاه‌ها به وظایف خود در حوزه فرهنگی و اجتماعی عمل نمی‌کنند و در این زمینه پای کار نیستند را به استاندار گزارش می‌دهیم.

مدیرکل اوقاف زنجان: برخی تحلیل‌ها و قضاوت‌ها در مورد وقف غیرکارشناسی است
دنبال کنید

باید گفت جناب معاون سیاسی استاندار نزدیک به سه ماه از آخرین فرصت یک ماهه شما به مسئولین مربوطه برای جمع آوری سگ های ولگرد می گذرد اما هنوز هیچ ترتیب اثری داده نشده است که در این بین یا مسئولین بی خیالند و سلامتی مردم برایشان مهم نیست یا حرف های شما بر مسئولین اثر ندارد.

بحران سگ‌های ولگرد در سی‌سخت/وقتی ضرب‌الاجل معاون استاندار بی‌خاصیت بود+فیلم 4

بحران سگ‌های ولگرد در سی‌سخت/وقتی ضرب‌الاجل معاون استاندار بی‌خاصیت بود+فیلم 5

 

 

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi