جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

علل کیفیت پایین نان در کهگیلویه/ صمت درست می‌گوید یا جهاد کشاورزی

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حکمت‌اله نریمان در جلسه ستاد تنظیم بازار، دستگاه‌های نانوایی‌ها را قدیمی عنوان و اظهار کرد:  به همین دلیل کیفیت لازم را در تهیه پخت نان ندارند. البته ریس صمت کهگیلویه این صحبت رییس جهاد کشاورزی را رد کرد و گفت: نانوایی‌ها عمداً دستگاه‌های خود را درست تنظیم نمی‌کنند که نان‌ها

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86644
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

علل کیفیت پایین نان در کهگیلویه/ صمت درست می‌گوید یا جهاد کشاورزی

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حکمت‌اله نریمان در جلسه ستاد تنظیم بازار، دستگاه‌های نانوایی‌ها را قدیمی عنوان و اظهار کرد:  به همین دلیل کیفیت لازم را در تهیه پخت نان ندارند.

البته ریس صمت کهگیلویه این صحبت رییس جهاد کشاورزی را رد کرد و گفت: نانوایی‌ها عمداً دستگاه‌های خود را درست تنظیم نمی‌کنند که نان‌ها بی‌‌کیفیت پخت می‌شوند.

رییس جهاد کشاورزی کهگیلویه در ادامه گفت: برخی نانوایی‌ها خوب کار می‌کنند و ما در افزایش آرد به آن‌ها کمک می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوال فرماندار که برای نگرانی وضعیت بازار چه برنامه‌ای دارید گفت: عصرها بازار را کنترل می‌کنیم و نانوایی‌ها که وزن پایین دارند جریمه می‌کنیم.

نریمان در ادامه صحبت‌های خود به بررسی عملکرد جهاد کشاورزی و نهاده‌های دامی این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت و اظهار کرد: تعداد پرونده‌های تکمیلی و ارسالی به تعزیرات حکومتی ۱۶۴ فقره به ارزش ریالی بیش از ۹۳۸ میلیارد ریال بوده است.

وی تعداد کل نانوایی‌ها در کهگیلویه را ۱۰۷ واحد عنوان و بیان کرد:  بازرسی‌های انجام شده از نانوایی‌ها ۴۳۷۵ مورد بوده است.

بازرس جهاد کشاورزی نیز در این نشست یکی از مشکلات نانوایی‌ها را صادر کردن سند به صورت فله‌ای عنوان و گفت: الان برخی خیابان‌ها ۱۱ نانوایی وجود دارد و خیابان دیگر یک نانوا هم نداریم.

اخوان رییس اتاق اصناف کهگیلویه در پاسخ به صادر کردن سند نانوایی‌ها این طور گفت که مجلس شورای اسلامی سقف صنفی برای پروانه کسب را برداشته و هر کسی می‌تواند نانوا راه‌اندازی کند.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi