جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

توصیه امام جمعه دهدشت به رئیس مجلس: بازار خودرو و مسکن را از انحصاری بودن در بیاورید

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت ضمن گرامیداشت روز ۹ دی اظهار کرد: این روز به عنوان روز بصیرت، ملت ایران آمدند و میثاق امت با ولایت را رقم زدند. امام جمعه دهدشت افزود: حماسه ۹ دی ماه، نماد عزت و استقلال و بصیرت مردمی است

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86638
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

کرونا :

توصیه امام جمعه دهدشت به رئیس مجلس:  بازار خودرو و مسکن را از انحصاری بودن در بیاورید

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت ضمن گرامیداشت روز ۹ دی اظهار کرد: این روز به عنوان روز بصیرت، ملت ایران آمدند و میثاق امت با ولایت را رقم زدند.

امام جمعه دهدشت افزود: حماسه ۹ دی ماه، نماد عزت و استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب ایستادند.

وی بیان کرد: در فتنه ۸۸ خواص بی‌بصیرت مردود و رفوزه شدند و ملت ایران با ایستادگی خود برای همیشه طومار فتنه‌گران را در هم پیچیدند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در خصوص چرایی فتنه ۸۸ گفت: آیا آن همه استکبار جهانی به صحنه آمد، پول هزینه کرد ترغیب کرد کافی نبود؟ این که صبح روز انتخابات گفتند اگر فلان شخص رای نیاورد بریزید خیابان و بگویید تقلب شده آیا این مثل روز روشن نبود؟ این که رسماً گفتند ناظر بین‌المللی بیاورید، این تخلف و فتنه‌گری نبود؟ چرا عده‌ای نمی‌خواهند واقعیت‌های جامعه را قبول کنند؟ آیا وقتی به هیأت امام حسین(ع) حمله کردند و آتش زدند و در روز عاشورا رقص و پایکوبی کردند این نشان از بی‌دینی و فتنه‌گری نبود؟ آیا وقتی رنگ سبز انتخاب کردند فکر کردند ایران گرجستان است؟ آیا این که شعار دادند انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است، این بازی در زمین دشمن نبود؟ آیا نباید خواص حق و باطل را تشخیص می‌دادند؟

وی تصریح کرد: اما ملت ایران با بصیرت و نمایش میلیونی خود آب بر آتش فتنه دشمن ریختند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: ۹ دی ۸۸ نماد اعتماد مردم به نظام اسلامی و حاکمیت روح دیانت بر دل مردم ایران بود و مردم نشان دادند از خواص با بصیرت‌تر هستند.

تردد غیرضروری به شمیرانات خدمت‌رسانی را مختل کرده است
دنبال کنید

امام جمعه دهدشت سکوت برخی خواص در حوادث اخیر را یادآور شد و بیان کرد: این عده افراد بی بصیرت به خاطر منافع شخصی و موقعیت اجتماعی خود سکوت می‌کنند، این‌ها شمشیرهای کند شده و مردان فریاد بعد از فروکش بحران‌ها هستند، این جماعت بی بصیرت فقط در خوشی‌ها فریاد می‌زنند.

وی خطاب به خواص گفت: تاریخ را بخوانید  و بدانید آن‌هایی که در بحران‌ها به میدان نیامدند به تاریخ پیوستند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر هم‌چنین خطاب به استکبار جهانی گفت: ملت ۱۴۰۱ ایران همان ملت ۱۳۸۸ هستند تا جان در بدن داریم پای انقلاب و نظام ایستاده‌ایم و هر کجا لازم باشد و ولی فقیه دستور دهد در میدان هستیم و تو دهنی محکمی به دشمن خواهیم زد.

وی با توجه به فرارسیدن سالگرد شهدای محور مقاومت سردار رشید اسلام سپهبد سلیمانی و ابومهدی‌المهندس گفت: او ماند تا ناموس اسلام به غارت نرود، باید حاج قاسم را برای نسل جوان تبیین کنیم که چه کسی بود.

وحدانی‌فر دیدار رییس مجلس  با مراجع عظام را یادآور شد و با توجه به نگرانی مراجع از وضعیت اقتصادی گفت: از مجلس توقع فراوان داشتیم، کاری کنید، ریل‌گذاری‌های مجلس باعث می‌شود دولت در چه مسیری حرکت کند، مردم پای آرمان‌هایشان هستند اما این گرانی‌های بی‌ضابطه خصوصا در بحث خودرو و مسکن مردم را نگران و ناراحت کرده، باید فضا را از دست سرمایه‌داران جدا و به دست نخبگان و بخش خصوصی سپرد.

وی افزود: تیم اقتصادی دولت می‌تواند بهتر عمل کند، مردم توقع دارند، در بازار خودرو و مسکن توقع ورود جدی هست و کارها کارشناسانه انجام بگیرد.

اعتماد مردم پشتوانه ای محکم برای پلیس است
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi