جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ضرورت بازسازی مدارس فرسوده در محلات و دلیجان

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با اشاره به شرایط نامساعد مدارس فرسوده در حوزه انتخابیه بر ضرورت بازسازی مدارس فرسوده در محلات و دلیجان تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86629
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

ضرورت بازسازی مدارس فرسوده در محلات و دلیجان

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به مشکلات آموزشی در حوزه انتخابیه خود گفت: وضعیت فضای آموزشی در شهرستان های محلات و دلیجان شرایط مناسبی ندارد، بنابراین باید وزارت آموزش وپرورش برای ارتقای این وضعیت اقدامی عملی و سریع انجام دهد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: امنیت جان دانش آموزان از تمام جهات باید مهم ترین اولویت وزارت آموزش و پرورش باشد و باید تمام تلاش خود را برای بازسازی مدارس در تمام نقاط کشور بکار گیرد که شهرستان های محلات و دلیجان نیز به دلیل فرسودگی برخی از مدارس، باید بازسازی شود.

وی افزود: از طرفی علاوه بر بازسازی مدارس فرسوده، کمبود فضای آموزشی نیز به طور کاملا محسوس در محلات و دلیجان وجود دارد و در مناطقی که میزان تعداد دانش آموزان با تعداد مدارس تناسب ندارد، باید مدرسه احداث شده تا کمبود فضای آموزشی به کیفیت آموزش خللی وارد نکند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش و مشکلات موجود در این وزارتخانه از قبیل کمبود فضای آموزشی ، فرسودگی مدارس و مشکلات فرهنگیان جزو دغدغه نمایمندگان مجلس است که امید می رود که دولت با اهتمامی جدی ، مشکلات را حل کرده و مجلس به طور جد پیگیر مشکلات بوده و از تمام ظرفیت های قانونی برای برطرف شدن مشکلات آموزش وپرورش استفاده خواهد کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi