چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قول مساعد مدیرعامل تامین اجتماعی برای تسریع در تکمیل درمانگاه رزن

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: مدیرعامل تامین اجتماعی در سفر خود به حوزه انتخابیه قول مساعد دادند اقدامات لازم برای تسریع در تکمیل درمانگاه رزن انجام گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86614
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

قول مساعد مدیرعامل تامین اجتماعی برای تسریع در تکمیل درمانگاه رزن

حسن لطفی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: در روزهای رئیس سازمان تامین اجتماعی سفری به شهرستان های حوزه انتخابیه داشتند تا از نزدیک در جریان مشکلات مربوطه قرار گیرند و اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

وی افزود: صحبت هایی در رابطه با تکمیل درمانگاه تامین اجتماعی رزن مطرح شد و مقرر گردید این مهم انجام گیرد همچنین قول مساعد داده شد تا چندین نفر پزشک متخصص به درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان اختصاص داده شود.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: همچنین باید گفته شود که درمانگاه تامین اجتماعی به تجهیزات و امکانات تخصصی نیازمند است که مقرر شد این این اقدام انجام گیرد و قرار براین شد تا ۴۵ روز آینده این امکانات تحویل درمانگاه داده شوند.

لطفی اظهار کرد: در حقیقت سفر ریاست تامین اجتماعی به حوزه انتخابیه مطلوب واقع شد چرا که قول هایی برای رفع مشکلات درمانگاه ها داده شد و قطعا در روزهای آینده برای پیگیری این موضوعات اقدامات لازم را انجام می دهم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi