جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

حدود 30 مدرسه در یزد به صورت مشارکتی میان خیرین و دولت در حال ساخت است

نماینده مردم یزد در مجلس گفت: بالغ بر ۳۰ مدرسه در یزد به صورت مشارکتی میان خیرین و دولت در حال ساخت است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86605
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

حدود 30 مدرسه در یزد به صورت مشارکتی میان خیرین و دولت در حال ساخت است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمدصالح جوکار صبح امروز در نشست مردمی با اهالی محله آزادشهر یزد با اشاره به اینکه خیرین استان یزد در عرصه‌های مختلف از جمله حوزه مدرسه‌سازی عملکرد خوب و قابل تقدیری داشتند، اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر ۳۰ مدرسه در یزد به صورت مشارکتی میان خیرین و دولت در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه خیرین در این پروژه‌ها تعهدات خود را انجام داده‌اند، عنوان کرد: بر اساس توافق صورت گرفته، این پروژه‌ها ۵۰ درصد توسط خیرین و ۵۰ درصد باید توسط دولت تکمیل و احداث شود.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با وجودی که سهم خیری این پروژه‌ها تکمیل شده و دولت مطابق با برنامه ششم توسعه باید اقدام به تکمیل آن کند، هنوز این اتفاق رخ نداده است.

جوکار افزود: در این زمینه در حال حاضر دولت هم با مشکلات و منابع مالی محدود روبه‌رو است و به دلیل همین مسائل و چالش‌ها، نتوانسته تعهدات خود را انجام دهد، اما مشارکت خیرین بسیار خوب و قابل تقدیر است و حتی در بسیاری از موارد، خیرین بسیار بیشتر از تعهداتی که داشته‌اند پای کار آمده و پروژه‌ها را به جلو برده‌اند.

وی به پیگیری‌ها برای ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در یزد اشاره کرد و گفت: از سال ۹۱ پیگیر ساخت این بیمارستان بودیم و به تصویب هم رسید، اما دولت در سال‌های گذشته اعلام کرد که امکان ساخت این بیمارستان برای یزد به دلیل وجود یک بیمارستان دیگر وجود ندارد.

۳۸ مدرسه در مراغه و ۲۰ مدرسه در عجب‌شیر نوسازی می شوند
دنبال کنید

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جانمایی این بیمارستان در نزدیکی آزادشهر و خیرآباد یزد تعیین شده بود و به همین دلیل نیاز به آن احساس می‌شد، تصریح کرد: پس از تصویب طرح زمین خریداری و گودبرداری هم انجام شد، اما دولت یازدهم و دوازدهم این کار را تعطیل کرد و با پیگیری‌هایی که در مجلس یازدهم انجام شد، ساخت آن شروع شده و در حال حاضر با پیشرفت ۴۰ درصدی همراه است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi