جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری جلسه ستاد مقابله با موج هشتم کرونا/ کرونای جدید چه ویژگی‌هایی دارد؟

به گزارش کرونا از یاسوج،  محمد غلام‌نژاد صبح امروز در اولین جلسه ستاد دانشگاهی مقابله با موج هشتم کرونا که با حضور معاونین و مدیران دانشگاهی برگزار شد، ابراز داشت: یقینا در روزهای آینده این موج در کل دنیا و به تبع در کشور و استان ما انتشار پیدا خواهد کرد و با موج جدید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86600
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

برگزاری جلسه ستاد مقابله با موج هشتم کرونا/ کرونای جدید چه ویژگی‌هایی دارد؟

به گزارش کرونا از یاسوج،  محمد غلام‌نژاد صبح امروز در اولین جلسه ستاد دانشگاهی مقابله با موج هشتم کرونا که با حضور معاونین و مدیران دانشگاهی برگزار شد، ابراز داشت: یقینا در روزهای آینده این موج در کل دنیا و به تبع در کشور و استان ما انتشار پیدا خواهد کرد و با موج جدید اومیکرون مواجه خواهیم شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در این جلسه بر آمادگی بیمارستان ها و مراکز تاکید و دستورات لازم ابلاغ شد تا هم از لحاظ پیشگیری شامل رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و جلوگیری از تجمعات و هم در زمینه درمان که آمادگی بیمارستان‌ها برای تامین داروهای مورد نیاز، بستری و اکسیژن تراپی آمادگی لازم را داشته باشند.

غلام نژاد با تاکید بر تزریق واکسن، اظهار داشت: این ویروس با هر جهش، تطابق بیشتری با محیط می‌یابد و این از شاخصه های ویروس است لذا با توجه به اینکه رفتار ویروس در هر جهش متفاوت است ایجاد آمادگی‌های همه جانبه برای مقابله با جهش جدید ویروس کرونا ضروری است.

وی با بیان اینکه تجربه موج های قبلی باید بهبود بخش وضعیت موج های پیش رو باشد، گفت: ضروری است مراکز نمونه برداری و مراکز تزریق واکسن به صورت فعال به مردم ارائه خدمت نمایند و پایش و ارزیابی های لازم نیز صورت پذیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: آگاه سازی مردم و تشویق آنان به تزریق واکسن و رعایت دستورالعمل های بهداشتی از دیگر اقدامات مهمی است که باید با همراهی رسانه ها و صدا و سیما صورت گیرد.

جزییات مراسم وداع با شهیدان نظم و امنیت ایذه
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۰۹


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi