شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر اتمام فاز نخست ساخت مسکن در خمین

نماینده مردم خمین در مجلس با بیان اینکه پیگیر هستیم تا با پایان کار فاز نخست ساخت مسکن در خمین فاز دوم هم شروع شود، گفت: کم کاری دولت قبل در حوزه مسکن فضای اجاره و مستاجری در خمین را سنگین کرده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86599
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

پیگیر اتمام فاز نخست ساخت مسکن در خمین

با گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علیرضا نظری با اشاره به مسئله مسکن در شهرستان خمین، اظهار کرد: یک مسئله مهم در شهرستان خمین مسئله مسکن است، ۸ سال در دولت گذشته یک آجر روی هم گذاشته نشده به طوری که اگر در دولت و سال‌های قبل کار می‌شود و هر سال بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار واحد مسکونی ساخته می‌شد، امروز شاهد چنین فضای سنگین در حوزه اجاره‌نشینی مستاجران در خمین نبودیم.

وی افزود: مجلس و دولت سیزدهم در راستای حل مشکلات حوزه مسکن اقدامات خوبی انجام داد به طوری که نخستین کاری که در مجلس انجام دادیم تصویب قانون جهش تولید مسکن بود و دولت سیزدهم نیز از ابتدای شروع به‌کار اجرای این قانون را در دستور کار قرار داد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در سطح شهرستان خمین تمام کسانی که نیازمند به مسکن بودند و ثبت نام آنها انجام شده رقمی بالغ بر  ۷ هزار و ۵۰۰ خانوار هستند که بعد از پالایش و بررسی انجام شده بالغ به ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از این متقاضیان واجد شرایط تشخیص داده شدند.

نظری ادامه داد: این یعنی این افراد جزو کسانی هستند که زمین و وام مسکن دریافت نکرده‌اند که از افراد واجد شرایط شناخته شده به ۵۶۰ نفر متقاضی مسکن در خمین، زمین واگذار شده که کار ساخت آنها در جریان است و قرار شده تا در کمتر از ۲۱ ماه سقف کاری این واحدها را تمام کنیم و زودتر این واحدها را به مرحله‌ای برسانیم که افراد فاقد مسکن از این فضای موجود در حوزه مسکن در شهرستان خارج شوند.

سرهنگ محمود قاسمی از دستگیری ۲۲ عضو دو شرکت هرمی خبر داد
دنبال کنید

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر در فاز نخست بتوانیم ۵۶۰ واحد را به بخش مسکن خمین تزریق کنیم این فضای سنگین شکسته می‌شود و قطعا با واگذاری زمین که به جد پیگیر هستیم برای مابقی زمین تعیین شود می‌توانی در حالی که کار پروژه فاز نخست در حال انجام است فاز دوم هم شروع کنیم.

نظری خاطرنشان کرد: مشکل مسکن ۸ سال است که باقی مانده و ارثی است که از دولت قبل به این دولت رسیده و این دولت را گرفتار مشکل مسکن مردم کرده است، امروز مردم را می‌بینیم که گرفتار هستند، ولی کار مسکن چیزی نیست که یک ماهه و یک ساله جواب بدهد همین که توانسته‌ایم تملک زمین داشته باشیم و مجوزها صادر شود و پیمانکار پای کار بیاید و کار شروع شود کار بزرگی است که انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان نماینده مردم خمین در مجلس هر هفته که در شهرستان حضور پیدا می‌کنم بازدیدی از این پروژه انجام می‌دهم که اگر مشکلی در اجرای این پروژه وجود دارد رفع شود، چرا که نیاز جدی مردم است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi