شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهره مندی اهالی موران و روستاهای اطراف از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار در سال آینده

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس در جریان بازدید از پروژه‌های در حال اجرای شهر مرزی موران گفت: سال آینده اهالی موران و روستاهای اطراف از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار بهره‌مند شده و دغدغه‌های آنها در این زمینه برطرف خواهد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86596
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

بهره مندی اهالی موران و روستاهای اطراف از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار در سال آینده

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی و انگوت و رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از پروژه‌های در حال اجرای شهر مرزی موران گفت: سال آینده اهالی موران و روستاهای اطراف از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار بهره‌مند شده و دغدغه‌های آنها در این زمینه برطرف خواهد شد.

وی افزود: با همکاری گروه‌های جهادی و سپاه، عملیات آبرسانی به بخش مرزی موران و روستاهای همجوار در حال اجرا است که ۴۱ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه پیش‌بینی شده است.

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی از تأمین بخشی از منابع مورد نیاز برای تکمیل این پروژه خبر داد و گفت: در بودجه سال آینده دولت و مجلس توجهی جدی به مسئله آب و تأمین منابع پایدار آب شهرها و روستاها خواهد کرد تا با توجه به شرایط خشکسالی، در فصل بهار و تابستان مشکل و دغدغه‌ای نداشته باشیم.

اسماعیلی افزود: تلاش ما بر این است تا شهرستان گرمی و انگوت را در سال‌های آینده از وابستگی به منابع آب مقطعی و ناپایدار رهایی داده و با بهره‌برداری از سد عمارت و سایر سدهای در حال تکمیل، آب پایداری را برای گرمی و روستاهای آن تأمین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تنش آب در بسیاری از مناطق کشور، در بررسی بودجه سال آینده ردیف‌های خاصی در نظر گرفته می‌شود تا ساکنان مناطق شهری و روستایی با کمترین نگرانی و دغدغه، سال آبی را سپری کنند.

اسماعیلی افزود: در کنار تأمین آب و راه دسترسی مناسب، عمران روستاها رویکرد دیگر نمایندگان مجلس، مدیران و مسئولان است که بنیاد مسکن در این حوزه اقدامات خوب و مؤثری را آغاز کرده است.

ضرورت اختصاص بودجه برای تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه کشاورزی/خسارات وارده به بخش کشاورزی پلدختر به صورت کمک بلاعوض و تسهیلات جبران شود
دنبال کنید

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی از سفر قریب‌الوقوع رئیس بنیاد مسکن به گرمی و بازدید از پروژه‌های عمران روستایی خبر داد و بیان کرد: امیدواریم با پرداخت تسهیلات مناسب ساخت و سازها در روستاها توسعه یافته و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی را نیز شاهد باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi