شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

امدادرسانی جمعیت هلال احمر چهار محال و بختیاری به ۵۱۸۲۱ نفر

مسعود مثنوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در ۹ ماه اخیر موفق به ارائه خدمات و امداد رسانی به ۵۱ هزار و ۸۲۱ نفرحادثه دیده در ۵۷۳ ماموریت امدادی شدند. مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: ۳۱۷ مورد از این تعداد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86584
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

امدادرسانی جمعیت هلال احمر چهار محال و بختیاری به ۵۱۸۲۱ نفر

مسعود مثنوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در ۹ ماه اخیر موفق به ارائه خدمات و امداد رسانی به ۵۱ هزار و ۸۲۱ نفرحادثه دیده در ۵۷۳ ماموریت امدادی شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: ۳۱۷ مورد از این تعداد حوادث جاده‌ای، ۵۰ مورد حوادث شهری، ۸۳ مورد حوادث کوهستان، ۱۲ مورد حوادث دریایی، ۲مورد حوادث آتش‌سوزی مراتع، ۳۸ مورد حوادث سیل و آب گرفتگی و بقیه موارد حوادثی از قبیل طوفان، خدمات حضوری برف و کولاک بوده‌ است.

مثنوی اظهار داشت: امدادگران در امدادرسانی به حادثه دیدگان موفق به انتقال ۲۶۳ نفر به مراکز درمانی، یاری‌رسانی به ۵۴ نفر به صورت سرپایی و کمک به ۲۵۸ نفر شده‌اند.

وی افزود: در همین بازه زمانی ۲۸ سورتی پرواز توسط بالگرد جمعیت هلال احمر استان انجام شده است که ماموران موفق به نجات جان افراد گرفتار در کوهستان و مناطق کوهستانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: همچنین بیش از ۸۸ هزار و ۵۰ نفر در پایگاه‌ها و شعب جمعیت هلال احمر استان اسکان اضطراری داده شدند.

مثنوی در پایان افزود: در عملیات‌های فوق سه هزار و ۱۴۴ امدادگر و نجاتگر در قالب ۹۵۳ تیم عملیاتی با استفاده از ۵۶۱ دستگاه آمبولانس و خودرو امداد و نجات به کار گرفته شده است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi