پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اخذ مجوز ارتقا بیمارستان ولایت راسک/ اختصاص اعتبار برای ساخت مراکز جامع سلامت در حوزه انتخابیه

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس گفت: پیگیری هایی برای حل مشکلات مراکز درمانی حوزه انتخابیه انجام گرفته است و وزیر بهداشت نیز قول مساعد برای برطرف کردن این مشکلات داده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86578
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

اخذ مجوز ارتقا بیمارستان ولایت راسک/ اختصاص اعتبار برای ساخت مراکز جامع سلامت در حوزه انتخابیه

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با وزیر بهداشت داشتم که در این دیدار مشکلات مراکز درمانی حوزه انتخابیه مطرح شدند و در همین راستا نیز آقای وزیر قول مساعد دادند تا گام هایی در جهت رفع این مشکلات برداشته شود.

وی افزود: مقرر شده وزارت بهداشت در اجرای پروژه هایی همچون ساخت مراکز جامع سلامت و خانه های بهداشت اقداماتی را انجام دهد و قرار بر این شده در روستاهای پر جمعیت خانه های بهداشت ساخته شود تا نگرانی مردم در این زمینه کاسته شود.

نماینده مردم  ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس عنوان کرد: در حال حاضر نیز به شدت پیگیر ارتقا بیمارستان ولایت راسک هستیم و خوشبختانه وزارت بهداشت نیز این موضوع را مصوب کرده است و با این اقدام بیمارستان ۳۲ تختخوابی به ۱۵۸ تخت توسعه پیدا خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: مجوز این بیمارستان از وزارت بهداشت اخذ شد و باید مجوز ماده ۲۳ آن نیز اخذ تا اعتبار ساخت این پروژه تخصیص پیدا کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi