شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم تعریض جاده بوکان – میاندوآب / “کوتاه ترین مرد جهان” در بوکان

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره مشکلات عمرانی حوزه انتخابیه خود گفت: محور بوکان – میاندو آب یکی از مناطق حادثه خیز کشور بوده که نیازمند تعرض‌ و استانداردسازی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86563
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

لزوم تعریض جاده بوکان – میاندوآب / “کوتاه ترین مرد جهان” در بوکان

انور حبیب زاده بوکانی در گفت و گو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به مشکلات عمرانی شهرستان بوکان، گفت:  محور بوکان – میاندو آب یکی از مناطق حادثه خیز کشور بوده و تعداد زیادی از خانواده‌ها در اثر تصادف در این محور خطرناک عزیزشان را از دست داده و داغدار شدند، لذا استاندارسازی و تعریض این محور یکی از موارد بسیار ضروری بوده که وزارت راه و شهر سازی باید در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به لزوم توجه به پروژه کنار گذر بوکان، عنوان کرد: پروژه های عمرانی بسیاری در شهرستان بوکان وجود داشته که برای مردم از اهمیت بی شماری برخوردار است اما به دلیل نبود اعتبار نیمه تمام مانده است. یکی از این پروژه های بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی بوده که هم اکنون در حال ساخت بوده و باید در اجرای عملیات آن تسریع شود. 

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت‌های خود به حضور آقای افشین قادرزاده یکی از جوانان روستاهای اطراف بوکان که با قد ۶۵.۲۴ سانتی متری خود در کتاب رکوردهای جهانی گینس به عنوان کوتاه قدترین مرد زنده شناخته شده به عنوان مهمان در مجلس اشاره کرد. 

لزوم تعریض جاده بوکان - میاندوآب / "کوتاه ترین مرد جهان" در بوکان 1

 

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi